Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 25 decembrie 2011

Life in Pictures - Vacanţă în Austria

Este doar o vacanţă virtuală, la îndemnul lui Costin. N-aveţi nevoie nici de bagaje, nici de bani!


Îi invit în această călătorie şi pe Alice Georgiana, altmarius, filumenie, Anastasia, Andera, Androxa, Balantza, Blogatu, Ninu, by Cetateanu, Carmen, Alm, Cleo, Clipe de Cluj, C.L.M., coltulcumuzica, Cris-Mary, Cristi, Dana Diaconu, Dani, dictaturajustitiei, Diverse, Florina, Fly2sky, aefcfoto, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, gângureli, Geanina, George Secăreanu, Hapi, innerspacejournal, Ioan Usca, Iulia, Iulisa, Anca M., Lolita, addicted, Alexandru, lunapatrata, Marycix, Minoki, Mirela Pete, napobloghia, neuroanchiloza, nikuelektriku, Octo Cat, Vera, Pandhoraa, Elena, Alina, cypy, Sophie, RobertN, Rokssana, Sara, Sergiu, Solidaster, SoriN, fewstuff, StropiDeSuflet, Tamy, Teo Negură, Tiberiu, tu1074, Tudor Enea, Ulise, Vero, Doru, Zamfir, Zamphotograph, Zelist, Zina.

45 de comentarii:

  1. O da, ar fi buna o calatorie/vacanta in Austria.Multumesc de invitatie Max. Sarbatori fericite alaturie de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de locuri frumoase...imi doresc sa ajung in Austria...
    excelenta colectie si idee in acelasi timp :)
    Craciun vesel iti doresc si in loc de zapada...soare dupa cum vezi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pandhora: Îţi doresc să ajungi. Crăciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut Max, imi place calatoria ta prin Austria. Ma gandesc la concertul de Craciun al orchestrei operei din Viena. Sanatate si viata frumoasa, alaturi de intreaga familie.

    RăspundețiȘtergere
  5. şi încă cum aş mai merge, doar că talentul meu la accidente casnice mă ţine în Cluj...dar scot eu pîrleala după ce scap :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori linistite,un An Nou plin de impliniri si...calatorii chiar si virtuale cat mai multe si placute!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vacantă în Australia?
    He he heee, încă nu îndrăzneşte portofelul meu să spere. :)

    Crăciun Luminat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe aceste piese! Sarbatori fericite si tie si un an nou plin de bucurii si impliniri!

    PS: Mersi pentru participarea la calatoria in timp din aceasta saptamana! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Costin: Şi mie îmi venise în minte concertul de la Viena.
    Îţi doresc şi eu să ai parte numai de fericire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Călin: Eu îţi doresc sănătate, să scapi de acest necaz. Şi-ţi mai doresc să ai parte de cele mai frumoase călătorii pe care ţi le-ai dorit!

    RăspundețiȘtergere
  11. angi: Îţi doresc şi eu să ai parte de Sărbători minunate alături de toţi cei dragi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tiberiu: Nu chiar în Australia, ci oleacă mai aproape, în Austria... :))
    Aici costă puţin mai ieftin.
    Crăciun luminat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pardau Ciprian: Sărbători fericite alături de cei dragi îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  15. eSorin: Mulţumesc tare mult! Îţi doresc şi eu un Crăciun şi un An Nou cât mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tot e acum vremea vacantelor...Unii merg in vacante reale, tu ne conduci in vacanta virtuala.Toate timbrele fac parte din colectia ta?
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihaela: Dacă mi-ra fi stat în putere, v-aş fi invitat într-o vacanţă reală!... :))
    Seria aceasta este a mea, într-adevăr.
    Mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  18. :) buna seara...imi place vacanta oferita de tine....mai ales ca nu am mare lucru de facut....doar sa-mi imaginez...seara faina Max!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulțumesc!
    Este cea mai confortabilă călătorie pe care am făcut-o cândva!
    Crăciun fericit alături de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-ar prinde bine o vacanta acolo, n-as rata Salzburgul! Craciun fericit Max!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoasă călătorie ! Sărbători fericite !

    RăspundețiȘtergere
  22. Maiestrie in imagini:). Cum aveam ceva banuti, cum imi cumparam ceva timbre colorate... pentru zile negre, sau de iarna:) cand nu prea aveai ce face. Seriile de timbre din clasor erau ca o orchestra care canta o muzica speciala pentru mine. Sarbatori fericite si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  23. Geanina: Imaginaţia nu este deloc un lucru rău... :))
    Seară faină îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  24. tu1074: Eu ador astfel de călătorii!... :))
    Îţi mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc Crăciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  25. Melly: Adevărul este că mie nu mi-ar displace nici Salzburg, nici Viena, nici Linz, nici... :))
    Crăciun fericit Melly!

    RăspundețiȘtergere
  26. Robert Nicolaescu: Pentru iernile reci sunt o adevărată comoară!... :))
    Multă sănătate îţi doresc şi eu! Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  27. Fragmente de mesaj dintr-o corespondenta recenta transmisa prin curier diplomatic de la Oslo la Viena:

    Draga mama si tata,

    Sper ca va distrati bine in perioada sarbatorilor hibernale in capitala Republicii Austria, si imi pare rau ca nu ne-am putut intalni acolo in aceasta vara.

    [...]

    Pot sa raportez din presa recenta din Oslo ca exista inca ceva neliniste re noua traducere a Bibliei aparute pe piata in octombrie 2011, mai ales in legatura cu, se pare, intotdeauna, (aici, mai ales), controversabilul Isaia, zis si Kissinger, in legatura cu problemele conflictelor cronice din Orientul Mijlociu, insa, pe de alta parte, suntem linistiti in legatura cu stabilitatea coroanei norvegiene pe urmatorii 40 de ani, datorita celor 3 descoperiri recente ale firmei cu capital de stat Statoil (vezi anexa cu microfilmul hartilor respective), plus ni se explica ff clar de ce s-a creat acea controversa, astfel incat chiar ca nu e cazul sa ne nelinistim.

    [...]

    Eu sunt bine, sunt oarecum partial si de acord cu CNN-US re clasificarea recenta a diverselor tari in functie de fericirea popoarelor lor respective, in care, desigur, Norvegia isi mentine un loc intotdeauna onorabil, desi reportajul respectiv contine si niste informatii factual incorecte despre Norvegia, plus ca am fost surprins ca in 2011, Republica Austriei nu a mai fost mentionata printre acele tari, cum fusese in anii anteriori (si va trebui sa dau cross-check la presa americana si britanica scrisa, ca sa imi dau seama daca nu a fost doar o eroare intamplatoare cauzata de lipsa obisnuita de personal competent la birourile de presa straine in aceasta perioada de vacante, deci, just in case, recomand prudenta in continuare re tranzactii in/acumulare de Euro).

    [...]

    Doresc sa va transmit ca am fost sincer placut impresionat de ultimele comunicate publice ale Administratorului sef al Vaticanului, si intr-adevar, in ciuda reticentelor mele personale fata de omologii mei italieni si germani, si mentinerii acelorasi afinitati culturale de-a dreptul enervante intre Lombardia si Republica Austria si Republica Federala Germana, observ totusi ca macar Lazio functioneaza, in acest moment, stabilizator competent, deci chiar ca pot sa va asigur ca nu e cazul sa ne ingrijoram despre schimbarile recente climatice oarecum mai ciudate remarcate in ultimul an si deasupra Europei de sud si centrale, cat despre fluctuatiile monetare inevitabile pe zona Euro, mie personal, fiind aici in zona non-UE pe termen cat se poate de lung in mod previzibil si cf planuri intiale, chiar ca nu-mi pasa, plus ca am primit in acest sens confirmare recenta din partea a 2 surse umane independente, cu info credibila la nivel de HumInt, provenita si de la locali britanici si asiatici coreeni cu navete frecvente intre Norvegia si oficiile lor respective, (unul home, unul away from home), nu numai din presa, asa ca chiar pot sa anticipez un an 2012 destul de prosper si stabil, cel putin pt mine personal, si chiar ca nu era cazul sa-mi trimiteti bani, dar oricum va multumesc.

    Fiul dvs. devotat,

    XX, zis si Charles Maurice (de Talleyrand-Perigord, intre prieteni, desigur)

    RăspundețiȘtergere
  28. Rudolph Aspirant: Nu remarcasem neincluderea Austriei în topul amintit. Dar nici nu am urmărit acest lucru în mod deosebit.
    Dacă tot ai vorbit de Norvegia, voi încerca să fac o astfel de vacanţă "virtuală" şi în această ţară (numai să dau peste piesele de care aş avea nevoie la ilustrare).

    RăspundețiȘtergere
  29. Impresionant!
    Mulţumesc, Peter.
    Domnul să-ţi mângâie inima şi să-ţi dăruiască bucurie! Toate gândurile bune întregii tale familii!

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumoase imagini!

    Sarbatori Fericite atat tie, cat si familiei!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  31. Salutare, Max!

    Am de gand ca in zilele urmatoare sa deschid un blog (.blogspot.com) unde sa postez carti postale cu diferite zone din Romania si nu numai (exact ca in Life in Pictures de pe blogurile mele). Siteul va fi doar pe aceasta nisa!

    M-am gandit sa te intreb si pe tine daca doresti sa participi la acest site. Cred ca ar iesi ceva frumos!

    Astept raspunsul tau! Sarbatori fericite! Cu drag, C.

    RăspundețiȘtergere
  32. Anastasia: Îţi mulţumesc tare mult. Te rog să primeşti aceleaşi urări şi de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  33. Vera: Îţi mulţumesc foarte mult! Îţi doresc şi eu Sărbători Fericite alături de toţi cei dragi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  34. Pardau Ciprian: E o chestie cam complicată din punctul meu de vedere. Ilustratele nu sunt domeniul meu principal, ci timbrele. Ar însemna să-mi cam dau peste cap toată colecţia (nu o am aranjată după subiectul ilustrateilor, ci după perioade, francaturi şi ştampilele de pe cealaltă parte). Aşa ceva ar mânca un timp mult prea îndelungat, de care nu prea dispun deocamdată.
    Îţi mulţumesc pentru ofertă, dar cred că mă depăşeşte problema.
    Te-aş ruga să ţii cont că sunt destule monografii publicate deja, pe judeţe sau localităţi, realizate de cartofili pasionaţi şi recunoscuţi. În mod cert nu cred că ai de unde lua ilustratele publicate în ele, pentru a le putea concura.

    Sărbători Fericite îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  35. Fu foarte faina calatoria in Austria, chiar daca nu a fost "la schi" asa cum asociaza foarte multi. Va ramane in continuare o destinatie din categoria "trebuie vazut", avand conservate multe marturii din perioada in care constituia un reper al civilizatiei europene.
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Max!
    Foarte interesante toate!
    Sarbatori Fericite in continuare
    iti doresc,Max!

    RăspundețiȘtergere
  37. ganguritu: La schi în Austria am mai fost acum vreo două luni... :))
    Ai dreptate, rămâne un reper ca destinaţie.
    Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  38. Mulţumesc frumos, Elena! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  39. acuarele: Mulţumesc frumos pentru felicitare şi urări! Îţi doresc şi eu un An Nou cu bucurii şi împliniri, cu sănătate şi fericire alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere