Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 7 octombrie 2011

"Scrisoare deschisă pentru Poşta Română"

Ninu, prietenul nostru din blogosferă, are un mesaj mai puţin convenţional pentru conducerea CN Poşta Română, pe care îl redau integral, aşa cum l-a publicat pe propriul blog.

«Mult stimaţi şi iubiţi manageri ai Poştei Române!

Ştiu că sunteţi ocupaţi cu băgarea în faliment a Poştei Române şi cu măritul propriilor salarii...,  dar cred că ar fi cazul ca măcar odată pe an să faceţi şi ceva concret în loc să staţi ca nişte lipitori şi să vă îngrăşaţi de pe munca proştilor.

Iar dacă veţi binevoi ca măcar o zi pe an să şi munciţi, nu doar să luaţi banii de pomană, atunci vă sugerez ca în aceea unică zi lucrătoare din an pe care o aveţi să sugeraţi celor care răspund de ghişeul Poştei Române din Rapoltu Mare, jud. Hunedoara, să trimită măcar odată pe an câteva Buletine de Expediţie pentru colete poştale şi la acest ghişeu, ca să nu trebuiască să merg cu un taxi până la DEVA 26 de km, pentru un blestemat de buletin de expediţie.
Am fost informat că s-a făcut comandă dinainte de Crăciunul anului 2008... pentru ele..., aşa că poate vă mişcaţi hoiturile, şi pe Crăciunul anului 2015 le trimiteţi, că aş vrea să trimit şi eu un colet poştal cu un Buletin de expediţie primit de la Ghişeul Poştei Române din Rapoltu Mare - Hunedoara..., ca să nu mai dau 50 de lei la un taxi să-mi aduc un Buletin de Expediţie de la 26 de km depărtare...,  şi poate aduceţi şi nişte formulare de Mandat Poştal...
Promit solemn să vă dau eu şpaga, dacă doar pe şpagă se pot primi.

Vă mulţumesc mult tuturor nemernicilor din conducerea Poştei Române care aţi dus-o în pragul FALIMENTULUI şi vă doresc ce meritaţi!


Cu deosebită scârbă vă salută

     Ninu Ninulescu!»

10 comentarii:

  1. :))) are dreptate omul....sper sa o citeasca cineva cu functie in Posta Romana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar duminica asta e Ziua Poştei !

    http://www.posta-romana.ro/press/9-octombrie-ziua-mondiala-a-postei_922

    Bucureşti, 07 octombrie 2011 – Compania Naţională Poşta Română S.A. sărbătoreşte, în acest an, 9 octombrie - Ziua Mondială a Poştei, în Braşov.
    Cu această ocazie, duminică 9 octombrie 2011, în Municipiul Braşov, vor avea loc o serie de evenimente dedicate acestei zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marco Polo: Ştiu acest lucru, voi marca evenimentul cu un articol care este deja programat pentru această duminică.
    Vă mulţumesc pentru completare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ninu a tratat in stilul lui una dintre problemele Postei Romane...sper sa se intample minunea inainte de 2015 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pandhora: Parcă este un făcut, atunci când există într-o companie câte o problemă de rezolvat, viteza de găsire a soluţiei la problemă este invers proporţională cu mărimea companiei...

    RăspundețiȘtergere
  6. sa stii ca asa este...serios...exact asta am observat si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora: Păi eu am spus-o din propria experienţă: am lucrat în două astfel de companii, unde m-am săturat şi am demisionat! Prefer pe cont propriu, unde răspund în principal pentru mine şi unde nu trebuie să ţin în cârcă tot felul de piloşi şi/sau incompetenţi.

    RăspundețiȘtergere
  8. La oficiul postal de la noi nu mai au unele formulare de cam de multisor.. si le xeroxeaza la copy shopul de peste drum. Vrei sa trimiti un mandat postal? Mergi si iti xeroxezi formularul. Pare-se ca cei de sus din conducere fac tot posibilul ca Posta sa mearga cat mai prost, ca cineva s-o poata achizitiona la "pret bun". Si o sa vedeti ca atunci compania care era pe pierdere de multi ani (si ce pierderi!), va deveni profitabila in maxim un an.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aldor: Poşta are pierderi abia începând cu 2009! Până în 2008 a avut mereu profit (ce-i drept, în 2008 a avut un profit foarte mic, înregistrând o scădere considerabilă faţă de 2009).
    Voi publica un tabel cu bilanţurile depuse la Finanţe în ultimii ani, bine că mi-am adus aminte.

    RăspundețiȘtergere