Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 9 octombrie 2011

9 octombrie - Ziua Mondială a Poştei

Compania Naţională Poşta Română SA a sărbătorit, în acest an, 9 octombrie - Ziua Mondială a Poştei,  în Braşov. 

Cu această ocazie, astăzi în Municipiul Braşov au avut loc o serie de evenimente dedicate acestei zile.
Astfel, începând cu orele 9.00, în incinta OP Braşov 1, mai mulţi copii de clasă primară au intrat în lumea Poştei, desluşind tainele traseului pe care îl parcurge o scrisoare de la expeditor până la destinatar şi au admirat expoziţia filatelică, pusă la dispoziţie de Muzeul Naţional Filatelic din Bucureşti, intitulată ''Scrisoarea de la expeditor la destinatar''.
Începând cu orele 10.00 toţi copiii din Braşov au fost aşteptaţi în Piaţa Sfatului unde au învăţat să completeze corect un plic, pe care să-l trimită prietenilor sau rudelor dragi, prin intermediul Ghiseului Poştal Mobil. Surprizele dedicate celor mici nu au lipsit din programul evenimentului. În imediata apropiere a Ghişeului Poştal Mobil, cei mici s-au putut distra în mijlocul a sute de baloane, alături de artişti specializaţi în face painting. De asemenea, aceştia au putut participa la o tombolă cu premii şi s-au bucurat, alături de salariaţi ai Companiei, de momentul în care sute de baloane cu heliu au fost lansate spre cer.
Începând cu ora 13.00 evenimentul a continuat în Oficiul Poştal Braşov 1, unde s-au decernat „Premiile anuale Ion B. Georgescu” - premii tradiţionale ale CN Poşta Română SA. 
Totodată, conducerea companiei a premiat sportivii participanţi la Balcaniada „Marşul factorilor Poştali” - ediţia 2011, din FYROM - Rep. Macedonia, unde echipa României a ocupat primele locuri şi au fost premiaţi câştigătorii concursului „Cărţile poştale îţi arată lumea”, unde Marele Premiu a fost acordat participantei care a reuşit să primească, din toate colţurile lumii, peste 9000 de cărţi poştale, ce vor fi expuse în cadrul Oficiului Poştal Braşov 1.
În cadrul festivităţii se va lansa şi cea de-a 41-a ediţie a Concursului Epistolar, ce se desfăşoară sub egida Uniunii Poştale Universale (UPU), agenţie a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU).

12 comentarii:

  1. Fain demers. Mi-ar fi placut si mie, cand eram copil, sa fiu dusa la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cleo: Câteodată, cei de la Poştă fac lucruri frumoase pentru copii. Este un obicei vechi, iar treaba asta se face în multe ţări, aproape că este ceva tradiţional.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca pentru copii e ceva exotic sa scrie si sa trimita o scrisoare prin posta...alta posta decat cea electronica....faina idee :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pandhora: Este într-adevăr ceva ce acum ni se pare un lucru exotic, trimiterea unei scrisori sau a unei ilustrate prin poşta clasică. Dar mulţi ani am folosit poşta clasică şi plăcerea pe care o aveam atunci când primeam o scrisoare nu se compară cu cea pe care o am acum când primesc un mail. Parcă era altceva!
    Chiar aşa, de când nu ai mai trimis o scrisoare?

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca sunt mai mult de 5 ani d ecand nu am mai scris si trimis o scrisoare...
    trist nu?
    dar tu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandhora: Eu scriu ceva mai des. Am cunoscuţi şi în ţară, şi în străinătate, care nu prea se descurcă cu tehnica digitală (fiind persoane ceva mai în vârstă) sau nu dispun de calculator.
    Îţi dau un sfat: trimite unui prieten o ilustrată prin poşta clasică, apoi studiază-i reacţia. Te asigur că va fi una extrem de pozitivă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi amintesc ca am fost acum cativa ani in urma in Eger-Ungaria. Si am vizitat un muzeu unde era o masinarie de shtantzat monede....ei, ce bucurie mi-am facut stantandu-mi singura moneda. O mai am si acum :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cleo: De cele mai multe ori, bucuriile mici au satisfacţii mari, dar nu ne dăm seama!

    RăspundețiȘtergere
  9. sa stii ca am s-o fac...chiar am s- fac :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora: Atunci, cred că ar fi interesant să povesteşti experienţa... de după! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nu stiam ca exista o zi mondiala a postei! prima mea carte postala pe care am expediat-o a fost pe la 10 ani, cand am fost in prima mea tabara! de atunci nu am mai expediat nimic:(! trist....

    RăspundețiȘtergere
  12. Geanina: Fă acum o încercare, trimite o ilustrată cuiva drag şi vezi ce-ţi va spună după aceea... :)

    RăspundețiȘtergere