Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 30 octombrie 2011

Life in Pictures - Dii, murgule, dii!

Dacă la Costin au apărut nişte roţi, de ce să nu vin şi eu cu căruţa? Şi, în plus, şi cu câţiva bidivii năzdrăvani... (click pe imagini pentru mărire).
Colecţionarii cred că vor aprecia ultima piesă...


Vă doresc tuturor o seară de duminică cât mai plăcută!

altmarius, Filumenie, Anastasia, Andera, Androxa, Balantza, Blogatu, Ninu, by Cetăţeanu, Carmen, Alm, Cleo, Colţu' cu muzică, Cristi, Dana Diaconu, Dani, Diverse, Rappa_ru', Florina, aefcfoto, Gabriela Savitsky, Gânguritu, Geanina, secawildexplorer, George Secăreanu, Hapi, Iulia, Iulisa, Anca Miraut, Lebăda, Addicted, Alexandru, lunapatrata, Minoki, Mirela Pete, Napocel, Vera, Pandhora, Elena, Sophie, RobertN, Rokssana, Roxana Iordache, Se-cret, Solidaster, SoriN, A Different Blog, Tamy, Teo Negură, Tu1074, Ulise al II-lea, Doru, Zamfir de Turda, Zam Fir Pop, Lecturi recenzate, Zina, precum şi tuturor vizitatorilor!

48 de comentarii:

  1. Aşteptam să intri, am fost pe la prânz şi nu era nimic postat.
    Acum este şi este în acelaşi excelent palier.
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. emahategan: S-a pierdut pe drum... Nu e căruţă acolo, e trăsurica folosită în întrecerile de galop, parcă îi spune...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doru: Dimineaţă am făcut socializare "life", mai trebuie şi aceea din când în când... :))
    Eu îţi mulţumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-adevăr... cam năzdrăvani caii... au spulberat și carul..
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeiii daaa, uite-l și pe Peter, venind în galop cu ale sale timbre minunate!! :) La trap de seară și cu zâmbetul pe buze îți spun bine-ai venit și-mi scot pălăria! O seară minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Miriam: Sunt nişte năzdrăvani!...
    La fel îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana Diaconu: Îţi mulţumesc frumos, mi-am scris articolul cel mai important, acum mă apuc şi eu de plimbare pe la prieteni. :))
    Şi eu îţi doresc o seară cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris-Mary: Mulţumesc, şi eu îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta e „caleașcă de aur” nu căruță :D !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase timbrele cu bidivii nazdravani! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am văzut multe timbre-fotografii excelente la tine dar, parcă prima din seria de azi, este cea mai cea. Mi se pare?

    RăspundețiȘtergere
  12. Tot eu sînt. :) Am două bloguri.
    Mulţumesc pentru comentul de la Montserat.
    Duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumosi cai ... austriecii au o scoala renumita, iar timbrele sint de o mare finete. O seara frumoasa si o saptamina asemenea !

    RăspundețiȘtergere
  14. Prima imagine e superba .Este o încântare sa fie privite.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Te salut, Peter!
    Este o delectare sa intru, sa vad, sa citesc .
    Duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  16. azi îs caii, roțile și trăsurile la putere :-)

    săptămînă frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristi: Întotdeauna au simbolizat şi forţă, pe lângă nobleţe!

    RăspundețiȘtergere
  18. Tu1074: Eram sigur că ai să spui ceva de gen dacă citeşti... :))
    Ei, chiar de aur nu e, dar de un argint pur, merge...

    RăspundețiȘtergere
  19. Diverse: Îţi mulţumesc frumos, şi eu îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tiberiu: Ca frumuseţe artistică, multora le-ar plăcea prima, este adevărat. Ca lucrătură (dar şi ca valoare), ultima este o bijuterie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Tibi: Mulţumesc şi eu, uite că n-am ştiut, probabil nu m-am uitat foarte atent.
    Plăcerea a fost a mea!

    RăspundețiȘtergere
  22. DANI: Ai dreptate, austriecii au şi o şcoală de călărie foarte bună, dar şi una de gravură foarte apreciată.
    Şi eu îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  23. Iulisa: Are un dinamism extraordinar, este adevărat.
    O seară frumoasă îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  24. SoriN: Îţi mulţumesc foarte mult pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  25. cristinaghedea: Şi eu îţi urez o săptămână aşa cum vrei tu! Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt ca armasarii din povesti...miscarea este atat de vie...superba imagine...

    RăspundețiȘtergere
  27. Pandhora: Ai dreptate, mi-aş fi dorit să văd o cursă pe viu, la hipodrom. Din păcate nu am avut ocazia, am văzut numai la televizor...

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumosi nazdravanii! Avem si cai si roti, deci se misca caruta... :)))
    O saptamana frumoasa de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  29. LOLITA: Păi am cam avea de toate, nu-i aşa? :))
    Şi tu să ai o săptămână liniştită, fără probleme!

    RăspundețiȘtergere
  30. te salut max. Ai completat perfect tabloul pe care l-am inceput. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  31. Costin: Şi eu te salut, chiar asta a fost ideea!... :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună Max!
    Superbă colecție!
    Și eu te-am așteptat să postezi.
    eram curioasă să văd cu ce ne
    încânți sufletu și provirea!
    Îți doresc o săptămână minunată!
    P.S.nu știu de ce tabloul de bord
    nu îmi arată postările!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cata eleganta aveau caii si trasura... Chiar daca aceia din prima poza si-au cam luat nasul la purtare !

    RăspundețiȘtergere
  34. ELENA: Ieri m-am aşezat la calculator ceva mai târziu...
    Îţi mulţumesc frumos!
    Blogger cred că a avut ceva probleme, stai liniştită că se va rezolva. Mie îmi arăta la postări zero pagini deschise, chiar la postările unde aveam comentarii...

    RăspundețiȘtergere
  35. Zina: Şi căluţii se comportă ca orice alt animal domestic, reacţionează atunci când nu sunt trataţi cum se cuvine... :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Grozavă prima imagine!
    Ce frumoasă este pasiunea aceasta a ta...Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  37. Prima imagine este intr-adevar superba, asemeni unui tablou.
    Constat pe zi ce trece ca filatelia este pentru tine dincolo de pasiune o imbinare de istorie, frumos si poveste. De cate ori trec pe aici gasesc o poveste noua!

    RăspundețiȘtergere
  38. Vera: E frumoasă compoziţia, într-adevăr.
    Ai dreptate, dezvoltă mult simţul estetic, pe lângă cunoştinţele de cultură generală.
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  39. Anca M: Cred că vei mai avea surprize şi în continuare, tematica poate fi extrem de variată... :))
    Mulţumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  40. Chiar seamana cu un tablou prima poza, foarte reusita! :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Addicted: Păi chiar este reproducerea unei picturi! :))

    RăspundețiȘtergere
  42. :)superbi calutii! caruta nu a facut fata situatiei:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Geanina: Dacă i-au supărat, s-au comportat şi ei ca atare, săracii... :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte frumoase! Mi-au plăcut mult.

    Numai bine, dragă Peter!

    RăspundețiȘtergere
  45. Alexandru: Îţi mulţumesc frumos, numai bine îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere