Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 23 octombrie 2011

O frumoasă baladă...

Nu am cuvinte pentru piesă, de mulţi ani figurează printre preferatele mele...

Audiţie plăcută!

26 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa melodia intradevar. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ninu: Şi eu îţi mulţumesc! O auzisem la un post de radio pe net mai devreme şi nu m-am putut abţine să nu o urc şi eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi: Îmi pare bine dacă îţi este pe plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera: Aş putea să spun că bănuiam că îţi va plăcea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt eu chiar "in forma" dar am ascultat si mi-a placut mult. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. lunapatrata: Îţi mulţumesc mult, dar îmi pare rău să aud aşa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  7. Super !
    Mi-a plăcut foarte mult și mie !

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu1074: Chiar mă bucură acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  9. are forta si totusi este invaluitoare...chitara spune parca o poveste...
    frumoasa...tare frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora: Mulţumesc, chiar e o poveste frumoasă, dacă urmăreşti versurile cu atenţie...

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna alegere.Momente de relaxare,lânga o canã cu ceai.Hímm,bun.O seara faina.:))

    RăspundețiȘtergere
  12. superba piesa...mai ales pentru ora aceasta...fantastic! noapte buna sau buna dimineata?!

    RăspundețiȘtergere
  13. eeeeee, da; așa să tot începi săptămâna! Mulțumesc & bună dimineața, Peter! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dana Diaconu: Îţi spun tot bună dimineaţa, ca şi Geaninei...

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună Max!
    Superbă baladă!
    Se vede că ai gusturi rafinate!
    O săptămână plină de bucuri
    și împliniiri îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. ELENA: Îţi mulţumesc frumos!
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Diverse: Mă bucur că îţi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Am lasat piesa pe fundal si mi-am baut cafeaua in timp ce-mi cautam articole pentru munca. :) A fost o auditie foarte placuta si linistita! Merci

    RăspundețiȘtergere
  19. Recunosc ca am intrat aici pentru c-am citit "o frumoasa blonda" dar piesa m-a surprins placut
    Vocea grava, parca suferinda, seamana putin cu vocalistul de la Scorpions.........Excelent

    RăspundețiȘtergere
  20. hapi2233: Păi dacă vrei o blondă frumoasă, se rezolvă... :))
    Urmăreşte-le programul de concerte, poate ai şansa să-i prinzi pe la voi. Chiar merită să-i vezi, au multe balade frumoase (bine, au şi multe piese mai hard, acum depinde şi de preferinţe).

    RăspundețiȘtergere