Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 9 octombrie 2011

Ceva bucătărie internă...

Printre două sarcini de serviciu (da! ştiu că sunt un păcătos, dar mai lucrez şi duminica), am mai făcut oleacă curăţenie prin colecţiile de linkuri spre blogurile urmărite.

Aşa că am mai încercat să aranjez puţin treburile prin blogroll şi prin fluxurile RSS pe care le urmăresc în Reader.

Se vede că sunt colecţionar! Am început să am un blogroll din ce în ce mai cuprinzător, dar pe cuvânt dacă-mi pare rău! Cred că linkurile pe care le-am colecţionat duc către bloguri ale unor oameni de treabă! Tocmai de aceea, îi recomand oricărui musafir să le viziteze, că n-au ce pierde.

Vă doresc tuturor o săptămână cât mai plăcută şi fără probleme!

8 comentarii:

  1. bloggerii lucreaza si duminica, mai ales duminica! o saptamana cat mai faina sa ai Max!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu R.: Îţi mulţumesc frumos! La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca orice bucătar care se respectă, ai condimente pentru toate gusturile în blogroll :) O săptămână extraordinară și ție, Peter! Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana Diaconu: Haioasă comparaţia cu condimentele, deşi era normală, c-am spus doar de bucătărie, nu?
    Îţi mulţumesc şi-ţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Credeam ca ai gatit ceva si ne pui poze :D
    Sunt lenesa azi, asa ca o sa ma multumesc cu niste spaghetti de la Marty

    RăspundețiȘtergere
  6. hapi2233: Doream şi eu să-mi laud prietenii din blogroll... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)eu am dormit ieri! am fost lenesa! multumesc! o saptamana faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Geanina: Foarte bine că ai putut să dormi. În fond a fost duminică, nu?
    Îţi doresc o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere