Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 7 octombrie 2011

Parfumul roadelor toamnei - poveste parfumată între bloggeri

Vă invit la un pahar de vin!

O mică poveste în cărţi poştale ilustrate, mai vechi şi mai puţin vechi.


La "Povestea parfumată", Mirela are mai mulţi invitaţi: Clipe de ClujGabriela Elena , Gabi My Heart to Your Heart , Luna Patrata,Stropi de suflet, Ioan Usca Vania, Gabi CimpocaMax Peter,  CELLA,NapocelTeo Negura, ,Melami,Snejinka , Lili,  AliceeRokssana, Daurel, Max Peter Nea Costache,Sara , Lolita,Napocel,Gina,, Zina.

Voi actualiza linkurile, pe măsura pulbicării articolelor. Dar asta nu mă împiedică să vă urez tuturor, înainte de a ciocni paharele cu vin, un călduros NOROC!

Au mai scris pe aceeaşi temă:


Mirela
http://mirelapete.dexign.ro/2011/10/plimbare-parfumata-prin-padure-poveste-parfumata-intre-bloggeri/
Sara
http://sarabesleaga.blogspot.com/2011/10/plimbare-parfumata-prin-padure.html
Lili
http://innerspacejournal.wordpress.com/2011/10/07/padurea-cu-arome-de-vis/
Gina
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/10/coboara-toamna.html
Shayna
http://lunapatrata.wordpress.com/2011/10/08/padure-padure-nebuna/
Rokssana
http://rokssana.wordpress.com/2011/10/08/cand-intru-in-padure/
Gabi
http://g1b2i3.wordpress.com/2011/10/08/povestea-parfumata-a-plimbarilor-prin-padure/
October Cat
http://octocat.org/2011/10/plimbare-prin-padure-cu-iz-de-parfum/

31 de comentarii:

  1. Vreau sa te intreb daca ai baut vin de Porto.Este printre cele mai bune vinuri si de calitate.Hai noroc si sa trãiesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe aceste carti postale! Vinul, o sursa de consolare si curaj, singurul medicament si antiseptic, singurul antidot pentru sufletele obosite, ridicandu-i pe oameni deasupra conditiei lor triste si umile. Hai noroc...Max!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand cu Cristi Milla ! Mie imi place vinul de Malaga !
    Ai un ping la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  4. Solidaster: Da, am avut plăcerea asta acum câţiva ani, într-o (prea) scurtă vizită în Lisabona. Gazdele au ţinut morţiş să mă cinstească cu două feluri de vinuri: Porto şi Madeira.
    Hai noroc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina: Aşa este, luat cu măsură este nemaipomenit de bun. Hai noroc, Geanina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Zina: Şi pe mine m-a amuzat articolul lui Cristi. Te vizitez!

    RăspundețiȘtergere
  7. faine aceste carti postale...au in ele atmosfera toamnei...viticole :)
    Malaga am baut si eu...mi-a placut pentru ca este forte dulce si aromat...
    un alt vin deosebit pe care l-am baut a fost Tokay...dar asta e mai aspru...mai masculin...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pandhora: Mulţumesc!
    Eu nu mă pot lăuda cu prea multe experienţe, şi pe acestea le am de pe la tot felul de evenimente pe unde a trebuit să mai particip. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Max!
    Impresionantă colecție!
    Îți doresc un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  10. mireasma bahica....nu beau,dar imi place mirosul de struguri zdrobiti :)

    RăspundețiȘtergere
  11. o colectie superba...dar si rara...o avere, din toate punctele de vedere...un pahar de vin nu refuz, nu stiu ce sa aleg...o zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rappa_ru': Noroc! Ridic şi pentru tine un pahar!

    RăspundețiȘtergere
  13. Elena: Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Rokssana: Ei, o picătură, acolo... nu strică!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tamy: Ceea ce-ţi pofteşte inima! Asta este cea mai bună alegere... :)
    Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  16. frumoase ilustrate, interesant numitor comun..care face si desface :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Gânguritu: Păi atunci hai să ciocnim un pahar! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Mulţumim pentru paharul de vin servit cu ARTĂ! Incredibil câte găseşti şi cât de fermecătoare sunt! O minunăţie. O colecţie impresionantă. Şi câte vinuri de soi! ;)
    Care e preferatul tău? Eu nu prea beau, dar ştiu că prefer Chianti şi Champagne rose! O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Mirela: Mulţumiri pentru apreciere.
    Eu prefer ceva mai... de la noi, să zicem un Dealu Mare de Urlaţi. Numai că-i cam greu de găsit...
    O seară frumoasă şi o duminică excelentă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mie nu-mi place vinul dar pot sa mananc struguri in timp ce voi savurati licoarea asta magica si unrori atat de frumos colorata, te asigur ca sunt o companie placuta. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Eşti invitata mea Shayna, bineînţeles că eşti o companie plăcută, n-am zis niciodată altfel! Aşa că ridic un pahar şi pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  22. innerspacejournal: Se pare că da, avem o toamnă bogată!... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulțumesc de invitație! Tocmai am băut must... zdrobit astăzi, la petrecerea surorii mele. Frumoasă colecție! O seară plăcută să aveți! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sara: Este foarte bine, pentru că ţie nu am voie să-ţi ofer vin. Dar un pahar de must e perfect!
    Îţi mulţumesc frumos pentru apreciere şi pentru urare, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce atmosfera festiva este in unele carti postale! Oamenii percepeau altfel sarbatorirea roadelor toamnei! Imi place mult cea in care se zdrobeau strugurii cu picioarele si cele in care sunt crame. Bunicul meu a lucrat la o crama si imi amintesc ca butoaiele acelea mari m-au impresionat mereu... Multumim pentru delectarea cu imagini inedite si pentru invitatia la un pahar de vin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  26. LOLITA: În multe locuri culesul viilor şi făcutul vinului erau sărbătorite şi se cinsteau roadele şi bogăţia pământului. Sunt obiceiuri străvechi ce s-au păstrat şi s-au transmis din generaţie în generaţie.
    Şi eu îţi mulţumesc şi ridic un pahar pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cineva te-a întrebat de vinul de Porto- eu l-am gustat la el acasă- este bun, aromat și „personal„.
    Nu sunt vreo cunoscătoare, dar acolo , în Porto, este o atmosferă specială, un oraș vechi, o lume , parcă, ruptă de restul civilizației moderne..mi-a rămas undeva, într-un colț de suflet!!

    Ai o colecție extraordinară de vederi!!
    Nu știu dacă sunt ale tale, dar ești un om bogat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. INCERTITUDINI: Nu, au nu am fost la el acasă, ci doar în Lisabona.
    Oi fi bogat, dacă spui tu, mai degrabă sufleteşte însă... :))

    RăspundețiȘtergere