Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 22 octombrie 2011

De sâmbătă: Nişte profesionişti adevăraţi...

Fiind sâmbătă, mi-am permis şi eu, ca tot omul, puţin respiro...
Ascultând unul dintre posturile mele favorite de radio online (nişte francezi pe care - deşi nu le prea iubesc contemporanii - îi ascult totuşi; dacă vă pasionează genul, puteţi încerca playlist-ul lor de aici). Îi vine rândul unei piese care-mi place mult prin profesionalismul interpreţilor. O trupă formată ad-hoc, din muzicieni ale căror nume au în spate o adevărată istorie. Dacă sunteţi destul de curioşi şi aţi urmat link-ul, citiţi şi recenziile. că merită. Sunt în general făcute tot de profesionişti şi spun multe...

Aceeaşi piesă este postată de două ori. Prima este versiunea apărută pe albumul original, iar cea de-a doua este un clip dintr-un concert live, din 2008 (sursele se pot găsi aici şi aici). Un Petrucci sau un Portnoy nu se nasc în fiecare zi...

Piesele nu sunt pentru amatorii de dulcegării sau orientalisme, aşa că dacă nu aveţi idee ce înseamnă prog, nu încercaţi că vă afectează intelectul...

Audiţie plăcută şi o sâmbătă cât mai frumoasă tuturor!



16 comentarii:

  1. Cristi: E o bijuterie pentru cine agrează genul. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă melodia!
    Un weekend minunat îți doresc Max!

    RăspundețiȘtergere
  3. ELENA: Îţi mulţumesc şi îţi doresc şi eu la fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. Primele 5 minute sunt mai grele, pe urma esti ca anesteziat ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Zina: Cam aşa este, e mai greu de "rumegat" la început... :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Diverse: Nu-i rea deloc! Ca unul care am cochetat ceva cu chitara în tinereţe, pot spune că nu prea poate oricine... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohoo, super de tot! Excelenta piesa, mi-a placut foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucur Shayna,, înseamnă că avem ceva gusturi comune... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. tocmai am vazut filmul recomandat de CLM, la calculator,volumul a ramas aproape max ca asa vizionez eu filme. am vrut sa ascult piesele recomndate....cam ce-ti imaginezi tu ca s- a intamplat....mi-a sarit inima din piept!!:))))) f tare! seara la fel!

    RăspundețiȘtergere
  10. Geanina: M-ai făcut să zâmbesc, pentru că îmi pot imagina... Te rog să nu mă cerţi, nu asta a fost intenţia mea... :))

    RăspundețiȘtergere