Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 18 octombrie 2011

Viciile, fir-ar ele să fie...

Mă întreabă Addicted dacă am vicii şi care ar fi ele...

Păi... cam astea sunt:


Ştiu! Am să mor...
Voi aveţi vicii? Răspunde cine vrea şi cine poate...

42 de comentarii:

  1. Ohoo, da ce tort meserias ai bagat! Mi s-a facut o poftaaa!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristi: Lasă că înainte să-l urc, am "ras" nişte bomboane cu ciocolată, că nu mai puteam... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Iertată-mi fie intervenţia: dacă mă uit de sus în jos la şirul de poze (nostime şi apetisante, de altfel!), după mine gradul de nocivitate sugerat e descrescător.La prima "poză" am renunţat de nevoie, la restul am diminuat..."rata de transfer".Ca fost fumător, spun: nu poţi cere unui fumător să se lase de fumat, dar să diminueze "numărul", da.Asta se poate!"Errare humanum est, perseverare diabolicum !" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    si eu fumez...dar o fac doar la cafea...nu rezist dulciurilor....in plus am o slabiciune pentru parfumuri,farduri si in general pentruu ceea ce contureaza imaginea unei femei :))
    am mai spus undeva...prefer oamenii cu vicii la vedere...nu am incredere in cei care se declara neviciosi..sigur au altele de ascuns :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam de aceleasi vicii ma fac si eu vinovat.
    Adica, fumez si beau cafea "la greu", la calculator petrec o buna parte a timpului, dupa dulciuri ma dau in vant.
    As adauga si filatelia. Cand ajungi sa-ti dai ultimul banutz pe piesa dorita se cheama viciu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marco Polo: Până acum vreo doi ani fumam aproape un pachet pe zi (unii ar spune că nu e mult, dar pentru mine s-a dovedit cam mult, sincer să fiu). Nu m-am lăsat, dar le-am redus destul de mult (5-7 pe zi, uneori şi mai puţin).

    RăspundețiȘtergere
  7. Pandhora: Ai dreptate, ăi de se dau "sfinţi" nu prea sunt de crezut. Nu cred că e vreun sfânt pe lumea asta... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Robert: Stăteam şi mă gândeam dacă trebuie sau nu să pun şi o marcă poştală sau vreun clasor/album... Am avut perioade când la fel făceam şi eu, dar totuşi, asta este o pasiune până la urmă, nu un viciu, aşa că... am sărit-o! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mama mama!! De ce de fiecare data cand mi-e foame vad peste tot mancare? Inclusiv pe bloguri! Iar tortul de mai sus... Dumnezeule!! Mai am nitel si musc din monitor, zau asa! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Andera Y: Da..., ştiu cum e! :))
    Eu am marele noroc că am un supermarket la 50 de metri de birou. Aşa că, atunci când m-apucă... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. :(( si eu ce fac daca ma regasesc in toate?!
    Doamne ce viciat mai sunt :( si nici macar nu sunt toate viciile aici, mai sunt si unele care ar atrage dupa sine patratelul rosu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ppffuuu, dulciuri si cafea! Ooo, daa! Daca se cheama vicii, ok sunt viciata. Si da, calculatorul si...eh, ajunge, desi ar mai fi. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. La primul am renuntat acum 4 ani. Dar celelate ma vor omori si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  14. am exact aceleasi vicii...si sunt pregatita sa plec daca trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Gânguritu: Cum, ce să faci? Întâi să te apuci să le mai numeri odată, apoi... să te laşi de... numărat! Că de vicii... (ştiu eu ce ştiu...) ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. lunapatrata: Nu prea am priceput cum e treaba cu... "ar mai fi"... ;)
    Păi cine n-ar mai fi?
    Mna, glumesc şi eu... :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Minoki: Eşti mare dacă te-ai lăsat de fumat! Am avut câteva tentative, dar n-am avut... voinţă...
    Asta e cu plăcerile: ori sunt interzise, ori îngraşă, ori se termină prea repede! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Rokssana: Nu trebuie nimic, nu te gândi la toate alea... Cum adică? Şi eu pe cine mai citesc, unde mai văd eu pozele alea faine? :))

    RăspundețiȘtergere
  19. De fumat m-am lasat de 1 an si jumatate, dar cred ca am fumat de ajuns 11 ani. De cafea nu am fost atras iar celelalte doua enumerate de tine le consider inofensive si nu le bag in categoria vicii. Nu am tort dar ma duc sa fac praf un sfert de borcan de nutella!! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Diverse: Foarte bine că te-ai lăsat de fumat (uite cine vorbeşte... adică IO care-s fumător!)
    Şi cu calculatorul, stau o săptămână câte 16 ore pe zi (că asta-i şi meseria) şi o încadrez urgent la vicii... :))
    Poftă mare! (şi mie-mi place cremoasa aia...).

    RăspundețiȘtergere
  21. Pe primul îl elimin dar la
    celălalte nu pot renunța!
    Seară excelentă îți doresc,Max!

    RăspundețiȘtergere
  22. ELENA: Deci trendul este să ne lăsăm... de primul! La celelalte cine crezi că poate să renunţe? Eu? Nuuuuuuu.... :))
    Şi eu îţi doresc o seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  23. Blogul si ciocolata neagra, si uite-acum ma duc sa-mi iau putina, ca tot mi-ai amintit :)

    RăspundețiȘtergere
  24. cu primul nu sunt de acord; al2lea asa si asa, dar ultimele 2....

    RăspundețiȘtergere
  25. Păi atunci să ai poftă, Teo! Eu m-am oprit pentru astăzi, c-apoi nu mai pot să dorm...

    RăspundețiȘtergere
  26. Sophie: Da, ştiu..., cu ultimele două este... boală grea! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Desi multi se declara constienti de viciile pe care le au, oamenii nici nu se gandesc sa incerce sa scape de acestea.

    RăspundețiȘtergere
  28. La țigări am renunțat cu chiu cu vai...restul viciilor le împătășesc...Sunt o mare iubitoare de dulciuri....Și sunt înnebunită după ceaiul de scorțișoară, făcut așa la ibric, aromat. Nu există seară fără o cană de ceai cald de scorțișoară...

    RăspundețiȘtergere
  29. Iulisa: Ei, ba se gândesc ei săracii, dar li se face cu ochiul şi nu se pot stăpâni...

    RăspundețiȘtergere
  30. Vera: Foarte bine ai făcut cu ţigările (eu sunt conştient!). Celelalte - asta e! Dacă nu-i abuz, mai merge.
    Eu n-am încercat niciodată ceaiul de scorţişoară, m-ai făcut curios...

    RăspundețiȘtergere
  31. :) pai astea sunt si viciile mele...dar nu vreau sa renunt la nimic! POT...dar nu vreau:))) ar mai fi cate un viciu mic pe ici pe colo....da na sunt femeie si e neaparat necesar:))) o seara faina Max

    RăspundețiȘtergere
  32. Geanina: Ştiu că eşti hotărâtă!... :))
    E bine dacă ştim fiecare ce... ducem în spate.
    Şi eu îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu, desi sunt extraordinar de risk averse din fire, sunt totusi un addict destul de serios, adica am tulburari semnificative de trafic in ceea ce priveste echilibrul risk/reward in zona cailor ce pleaca din statia nucleului accumbens din creierul meu personal. Deoarece am si ADHD, adica circulatia de acolo catre cortexul meu prefrontal este cam incurcata de diverse scurtcircuite ce apar pe drumurile ce leaga si acest cortex de alte zone importante din creier, riscul meu pt. addictie este si mai mare. Am noroc cu statia nucleilor amigdalieni care par a fi mai solizi din punct de vedere functional, deci alcoolic nu o sa fiu niciodata.

    Dar cred ca singurul lucru care m-a ferit pe mine personal sa nu devin cocainoman a fost faptul ca m-am nascut in Romania comunista unde nu prea era de gasit cocaina, si chiar dupa 1989 incolo a mai durat ceva o vreme pana cand sa apara in Romania drogurile ilicite mai serioase, plus ca devenisem mai preocupat de efortul de a ma reconcilia cu homosexualitatea in societatea din Romania, asa ca nu am prea avut timp sau chef sa caut crack pe strada in adolescenta.

    Tigari este imposibil sa nu fumez, iar cocaina am substituit-o cu indragostiri frecvente.

    http://www.nysun.com/national/love-activates-same-brain-areas-as-cocaine-study/48657/

    RăspundețiȘtergere
  34. Rudolf Aspirant: Cred că dacă ne-ar lua o mână de specialişti pe toţi la controlat, nu cred că ar fi vreunul din noi "întreg" ca la manualele de anatomie şi biologie...
    Mulţumesc pentru link. Habar n-am avut de lucrul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  35. N-am. Ciocolata neagra e aliment sanatos, nu viciu.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ioana@micile-vacante: E foarte bine dacă n-ai!
    Ai dreptate, e bună, numai abuzul nu e prea bun.

    RăspundețiȘtergere
  37. Cam astea ar fi; ce sa-mi bat capul sa inventez altele...

    RăspundețiȘtergere
  38. daurel: Aşa cred că am spus şi eu...

    RăspundețiȘtergere
  39. Iată că ajung într-un final prin virtual şi de ce dau? Recensământul viciilor... fain, Peter! Din cele de mai sus, nr. 1 esteeeeeeee :D şi, deşi mulţi vă vor blama, este o reală plăcere pentru mine! În rest, internetul l-aş nominaliza, dar este pe cale de vindecare :)

    Bineînţeles că 2 sunt prea puţine, aşa că mai deţin, proprietate personală 2 "-holic" din categoria work şi Cola. Multe mai sunt, cand le văd aşa înşirate! :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Dana Diaconu: Păi aş vrea să-l văd şi eu pe ăla care chiar n-are niciun viciu...
    Am avut şi eu perioade în care nu prea stăteam fără o sticlă de cola lângă mine, dar m-am... lăsat! :))

    RăspundețiȘtergere
  41. Le bifez si eu pe toate.
    Sunt fumatoare ocazionala.Cand ma aflu in Ro fumez Vogue, paie subtirele.....un pachet imi ajunge 3 zile
    Aici nu fumez absolut deloc dar beau cate 3 cafele pe zi si manac multe dulciuri. Dupa torturi si prajituri ma dau in vant

    RăspundețiȘtergere
  42. hapi2233: WOW! Mie-mi spui de prăjituri? Prietenii mei se întreabă cum de am reuşit să nu fac diabet zaharat până acum!...

    RăspundețiȘtergere