Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 25 octombrie 2011

Miercurea fără cuvinte - frumoşi, dar... nu puneţi mâna!

Tigri


Nu uitaţi, "Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen!

Dacă sunteţi curioşi şi aţi dori să (re)vedeţi alte "Miercuri", le (mai) puteţi găsi aici:
Vă plac jocurile de cărţi?
Crizanteme pentru un prieten care ne-a părăsit
Calul, prieten şi ajutor
Trenuri şi locomotive

Vă doresc tuturor o zi cât mai plăcută! Colţu' cu muzică, Cristi, Dana Diaconu, Dani, Gânguritu, Geanina, Iulisa, Alexandru, lunapatrata, Vera, Pandhora, Elena, Rokssana, SoriN, Teo Negură, Tu1074, Doru, Zina, precum şi tuturor vizitatorilor!

58 de comentarii:

  1. Minunate animale, neînfricate și care impun respect cu o singură privire! Foarte frumoase imaginile, Peter!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase imagini cu neamul lui Tigrilă! Cel mai mult îmi plac cele cu tiguţii mici.
    O colecţie de imagini tare faină şi miercurea aceasta.
    O noapte senină, dragă Peter! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. O colectie de poze foarte frumoase.Cel mai mult imi place a cincea poza si cea cu pisicuta intre cei doi tigri e minunata:)
    O miercure frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) nu pun mana dar un pupicutz alora mici le-as da pe trufa:)) superbe imagini ...din nou! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  5. :) ce frumos ți-au crescut mâțele!
    Ce majestuoși pot fi !!!
    Tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. impresionantă colecţie!
    o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumusele foc animalutele astea, dar mult prea trista e soarta lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. puiutii sunt atat de dulci....ai zice ca sunt inofensivi :)
    m-a amuzat teribil fotografia cu afisul Muzeului de istorie naturala...e foarte haioasa :)
    ca de fiecare data...o suita de imagini minunat de frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutari! Eu prefer doar sa admir. Nu pun mana nici sa ma bati:))
    Noapte linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase pisicuţele astea mari! M-am îndrăgostit de ăla micu din a cincea imagine şi de cei doi care au un pisoi între ei. Noaptea să îţi fie senină!

    RăspundețiȘtergere
  11. cat de impozanti sunt adultii si cât sunt de dulci si neajutorati aia micii :))
    A XI-cea este fenomenala!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase toate, ultimele patru in mod deosebit. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase exemplare :D Titlul tau imi aduce aminte de o replica de lui Pacino din Avocatul Diavolului: Priveste dar nu pune mana..pune mana, dar nu gusta..gusta dar nu inghiti..(citat din memorie) :D

    RăspundețiȘtergere
  14. O avalanşă de imagini, care mai de care ...
    Excelente, regula casei (şi blogului) fiind respectată!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună Max!
    Wow ce colecție!
    Tigri îmi plac cel mai mult..
    anul trecut m-a dus băiatu la Zoo
    în Zurich și acolo i-am văzut
    mai aproape,parcă era o rezervație..
    nu închiși ca la noi în cuști!
    Zi de miercuri cât mai frumoasă,Max!

    RăspundețiȘtergere
  16. Niste "Pisicute" incantatoare,dar iti ascult sfatul,nu pun mana!:)
    Imi place intrusul gri!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase feline, dar cam periculoase...

    RăspundețiȘtergere
  18. Alexandru: Şi mie îmi plac cele cu tigrişori. Îţi mulţumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  19. Dream: Aia cu pisicuţa este adorabilă!
    Şi eu îţi doresc o miercuri cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  20. Geanina: Şi mie mi-ar veni să-i smotocesc puţin... :))
    Îţi mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Tu1074: Mă bucur că îţi plac.
    Unele au cam crescut, aşa e... :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Anastasia: Îţi mulţumesc şi îţi doresc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  23. Costin: Cel puţin este bine că speciile au fost trecute în rândul celor protejate. Restul acţiunilor derivă de aici...

    RăspundețiȘtergere
  24. Pandhora; Când sunt mici, sunt inofensivi, dar după ce cresc... :)
    Şi mie mi-a plăcut ideea, de aceea am şi pus ilustrata.
    Îţi mulţumesc frumos pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  25. tu26dor: Păi am spus chiar din titlu... :)
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  26. Colţu' cu muzică: Cei mici chiar sunt adorabili.
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  27. CARMEN: Îţi mulţumesc mult, Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. RobertN: Tigrii albi i-am pus separat de cei asiatici şi siberieni. Sunt tare frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  29. Gânguritu: E un film excelent, replica asta am reţinut-o şi eu, iar Al Pacino este un actor de excepţie, este unul dintre favoriţii mei.

    RăspundețiȘtergere
  30. Doru: Aşa-i, mă străduiesc să respect regula pe care mi-am impus-o, mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  31. ELENA: N-am mai fost de mult la grădina zoologică de la noi, nu mai ştiu cum este acum. Dar ai dreptate, condiţiile nu erau strălucite pentru bietele animale.
    Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  32. Angi: Păi să nu pui, că...
    Intrusul ăla mic ţine o lăbuţă într-o poziţie tare haioasă!

    RăspundețiȘtergere
  33. Mona: Păi de-aia am spus în titlu... :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Frumusetea si forta tigrilor ma fascinează. Frumusetea si drăgalaşenia puilor de tigru ma impresionează pana la lacrimi, îi ador! Ai o colectie de zile mari! Imposibil sa nu-i iubesc şi imposibil să ...pun mâna pe vreunul. Superbi!
    Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Mirela P.: Îţi mulţumesc pentru apreciere.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  36. Rapitori! Cel mic e incantator! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  37. Diverse: Bănuiam eu că o să placă micuţii... :))
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  38. Superbe animale sunt tigrii. Frumoase fotografii Ce periculos pare cel din a cincea poza !

    RăspundețiȘtergere
  39. Zina: Acela-i cel mai rău dintre toţi, am eu vaga impresie...
    Mulţumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere
  40. Felinele au farmecul lor incontestabil! Unele insa e bine sa le privesti de la distanta!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  41. Sunt frumoși tigrii, dar fioroși... Ca de obicei, o colecție grozavă! Mulțumesc! :)
    O după-amiază plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Cele mai mari si cele mai frumoase feline! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. ce colectie draguta ai adunat aici :)

    seara faina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  44. Chiar foarte frumosi:) Imi plac.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. LOLITA: Ai dreptate... :)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  46. Sara: Îţi mulţumesc pentru apreciere!
    O seară plăcută îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  47. Cristi: Şi eu zic că sunt cele mai frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  48. Rokssana: Îţi mulţumesc frumos!
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  49. ne-am potrivit amandoi la feline ;))

    RăspundețiȘtergere
  50. lunabeteluna: Am văzut, al tău e fioros rrrrăuuu... :))

    RăspundețiȘtergere
  51. Tigrii siberieni sunt cei mai cei! Si toti puii, bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Neuroanchiloza: Nu cred că e cineva să nu-i placă micuţii... :))

    RăspundețiȘtergere
  53. Sunt fascinată de aceste creaturi... Au o eleganță, o forță fabuloasă...

    RăspundețiȘtergere
  54. Vera: Şi eu la fel, de aceea m-am şi oprit asupra acestui subiect.

    RăspundețiȘtergere
  55. Suuuperbe pozele! Imi plac tigrii; de fapt imi plac felinele in general. :D Poza cu puiutii si pisicul e fara indoiala preferata mea! :)
    Imi pare asa rau ca am ratat editia de saptamana asta WW... Macar acum stiu cum merge treaba cu planificatul posturilor. :D
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  56. Andera Y: Celor mai mulţi le-a plăcut puiuţul! :))
    Nu-i nimic, şi eu m-am "trezit" mai târziu. Noroc cu prietenii din blogosferă... :)
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere