Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 4 octombrie 2011

Matinale...

Dimineaţă, când am ieşit din casă, am dat cu ochii de frumuseţea asta.


Iar când am ieşit din curte, privirea mi-a fost atrasă de zorelele care s-au tot urcat, s-au tot urcat pe stâlpul de lemn...


Tuturor vă doresc o zi cât mai frumoasă!

34 de comentarii:

  1. Splendide zorelele astea. Dimineaţa când se deschid e o grozăvie. Când stăteam la curte, pândeam până se deschid complet, mi-era frică să nu pierd vreun moment din acelea când o iau mai repede şi se "deşurubează"! Plus că erau foarte dulci la gust bobocii! Chestia cu etnobotanicele mi se pare că se referă doar la seminţe, dar pot să spun că mâncam şi aşa ceva şi n-am avut niciodată nimic ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumuseti...iar zorelele inca infloresc :)

    zi minunata sa ai Peter !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cornelius Ionescu: Eu n-am încercat să le "gust". Dar mă încântă dimineaţa, când le văd deschise. Pe acel stâlp de lemn, doamna mea a bătut câteva cuie, pe care a înfăşurat o sforicică. Ei bine, s-au tot suit zorelele pe stâlp, cred că au depăşit 3 metri! Sunt o frumuseţe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rokssana: Chiar dacă a început să fie mai răcoare dimineaţa (pe la mine e mai răcoare decât în oraş), ele n-au nicio treabă! Îşi văd în continuare de... "alpinism"!

    RăspundețiȘtergere
  5. tare fain ti-ai inceput azi dimineata, Peter, aproape te invidiez. Mai, dar pe-acolo n-a venit inca racoarea aia spre frig, diminetile? Eu deja ma si intreb cand o da bruma, probabil de saptamana viitoare incolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. Te salut, Teo! A început să se cam simtă şi pe aici răcoarea toamnei. Azi dimineaţă au fost la mine numai 11 grade, noroc cu soarele, că nu se lasă...
    Şi eu mă gândesc cu groază la frigul care ne aşteaptă, dar anul acesta cred că am fost mai norocoşi! Ţin minte că anul trecut, pe vremea asta, era mult mai frig...

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac zorelele. Ai o gradina fantastica !
    O zi senina iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc frumos, Hapi! Zorelele nu sunt în grădină, le am la poartă, pe stâlpul care se vede puţin, dar mai sunt şi pe gard... Îmi plac la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase imagini! Maine la Miercurea fara cuvinte merita sa fie inscrise.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristi: Nuuu, mă gândesc încă la ceva şi mai frumos! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) tocmai ce mi-au atras si mie atentia dimineata niste zorele ...dar sunt muuuult mai putine decat la tine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. ganguritu: Şi pe mine mă încântă cât de multe sunt!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce frumoooooase sunt....ti-ai umplut ochii de culoare in dimineata asta :)
    ce pacat ca nu am reusit sa intru mai devreme sa le vad...ziua mea ar fi fost mai frumoasa....

    RăspundețiȘtergere
  14. Pandhora: Ei, nu-i nicio supărare, ne mai luăm şi cu alte treburi, şi eu păţesc asta... :D

    RăspundețiȘtergere
  15. daca am putea sa facem asta in fiecare zi, sa incepem ziua cu ceva frumos...vezi bine ca nu-i mare lucrur.

    (eu am avut azi -4 grade, am dat jos gheata de pe parbriz :D. Inca e bine, nu ma plang.... )

    RăspundețiȘtergere
  16. Cleo: Adevărul este c-am obosit să mă tot gândesc... "oare ce mă mai aşteaptă azi!?" Oi vedea eu...
    Vine el frigul şi pe aici, nu cred că mai durează mult...

    RăspundețiȘtergere
  17. Cata frumusete si parfum! Si la noi in parcul de langa bloc au inflorit trandafirii din nou, e o splendoare. Natura se pare ca nu are egal si ma bucur ca ai susprins asemnea exemplare superbe. O zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mirela: Şi eu pândesc trandafirii din grădină, aproape toţi au boboci şi vor să înflorească iar!
    La fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  19. Trandafirul acela galben e superb, parca razbate si parfumul prin fotografie! Iar cand am vazut zorelele (eu le zic "buna dimineata") am zambit instantaneu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt splendide!
    Mulțumesc pentru acest dar!

    RăspundețiȘtergere
  21. Anca M: Asta am şi vrut! Să vă fac să zâmbiţi...

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună Max!
    Parfumul trandafirului a venit până
    la mine și unde pui că este culoarea
    mea preferată!
    Îți mulțumesc..
    O după amiază minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  23. ELENA: Nu am ştiut că-i culoarea ta preferată, uite că s-a nimerit!
    Îţi mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  24. superb! zorelele au o culoare fantastica! buna Max!

    RăspundețiȘtergere
  25. Norocosule,iti fac floricelele zilele mai frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Geanina: Este exact culoarea lor, n-am "umblat" pe fotografie...
    Mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  27. Addicted: Păi să ştii că-mi fac! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumoooos la tine-n curte, Max . Splendide florile .

    RăspundețiȘtergere
  29. Really a wonderful shot, the flowers are good medicine against evil spirits.

    RăspundețiȘtergere
  30. Nice words, Leovi! They are also a fine cure for our hearts.

    RăspundețiȘtergere