Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 20 iulie 2012

Legătura între situaţia Poştei şi activitatea firmei Total Post

Marius Mina afirmă într-un articol de pe blogul său, HALUCI@NATION.RO că ar exista o legătură între situaţia financiară a Poştei şi contractele încheiate de Total Post (cea recent amendată de ANCOM cu 100.000 lei) cu mai multe instituţii ale statului.
Păi se pare că legea este valabilă numai pentru unii, de aia!

4 comentarii:

  1. Salutare Max,

    Te rog scuza-mi off-topic-ul!
    Am trecut pe domeniu propriu de ceva timp si as dori, daca vrei, sa imi schimbi linkul din blogroll! Noul link e www . pardau . ro

    Multam fain! Spor sa ai! :)

    PS: Am observat ca nu se poate comenta cu nume si link. Nu mi se pare tocmai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a rezolvat, Ciprian!

      Am dezactivat posibilitatea comentării cu nume şi link, deoarece nu există niciun control al identităţii pentru un hater (am primit multe mizerii înainte să o dezactivez). Cu contul de Blogger sau cu cel de Wordpress se poate comenta foarte bine.

      Ștergere
    2. Multumesc si scuze deranjul cu linkul!

      Eu doar mi-am exprimat parerea! Pentru mine, e foarte simplu sa las un link si un nume, valabile amandoua, doar ma stii, iar apoi sa comentez! Insa daca spui ca ai avut probleme, te cred!

      Spor sa ai! :)

      Ștergere
    3. La fel îţi doresc şi eu, Ciprian!

      Ștergere