Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 2 iulie 2012

De o săptămână, fredonez "ploaia" asta într-una!

Piesa o ştiam mai demult, am tot auzit-o la radioul meu preferat de pe net. Dar de câteva zile nu ştiu ce am, o fredonez într-una ca un obsedat!   :))
Trupa este foarte bună, instrumentişti buni, un sound de calitate şi un aranjament pe măsură.
Audiţie plăcută şi... să-mi spuneţi dacă v-a venit şi vouă să o fredonaţi.



User: korruption.

14 comentarii:

  1. Salve Max !

    Ploaia care-mi place mie :

    http://www.youtube.com/watch?v=krwZSbNwEs8

    (imi place Vangelis de prin 1980 cand o emisiune stiintifica de la TVR ,a lui Andrei Bacalu , avea ca fond muzical o astfel de piesa )

    RăspundețiȘtergere
  2. parca mi-a mai trecut din somn...:)
    mi-a placut, noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am gasit nimic interesant in cantecul de mai sus, nici macar o legatura cu ploia de afara de din acest moment, dar chiar ca sunt afon, plus recent am aflat cat de prost stau cu relatia cu muzica facand acest test, pe care chiar il recomand pt entertainment public larg, care poate vorbi si despre creativitate sociala si afinitate emotionala fata de muzica, (in lb engleza, dar usor de inteles),

    https://ssl.bbc.co.uk/labuk/experiments/musicality

    Facand testul, mie mi s-a confirmat ff dur si clar ca din 100 de procente, eu personal am obtinut ZERO la suta pt entuziasm fata de muzica, ZERO pt legatura emotionala cu muzica, ZERO la creativitate sociala, 1 % pt curiozitate fata de muzica, si 2 % pt abilitate perceptiva muzicala ! Zau daca am luat vreodata asa note proaste la vreun test anume (cel mai rau a fost 3 la istorie si 4 la fizica, dar pana si alea erau pe o scara de la 0 la 10, nu 0 la 100 !)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru link!
      Eu la muzică stau bine, dar am alte domenii care nu prea mă încântă.

      Ștergere
  4. Eu n-am gasit nimic interesant la aberatia lui Rudi, dar omul e consecvent in privinta asta :D
    Multumesc pentru recomandarea muzicala, Max, recunosc ca habar nu aveam de cantec, dar e pe gustul meu ;) Care e radio-ul, sa-l ascult si eu?...
    O zi usoara, prietene!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un radio franţuzesc, dar "croit" pe muzică progresivă. Aici găseşti playlist-ul, pe care-l poţi prelua cu Winamp de exemplu, sau cu VLC-ul:
      http://stream2.morow.com:8080

      Ștergere
  5. Ei bine da! Adica mi-a venit s-o fredonez. Melodia, zic. D
    Si sa stii ca eu chiar am gasit ceva interesant in ea ca si in ploaia pe care o ador de fiecare data. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. :) ha ha nu e chiar genul meu, ai gusturi muzicale identice cu fostul meu iubit - care recunosc ca are ureche muzicala spre deosebire de mine :)
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mna!... Sper să nu te superi pe mine dn cauza fostului, că nu ne cunoaştem! :))
      E mai rock, e mai hard, dar în acelaşi timp puţin mai melodioasă decât altele. Am o slăbiciune pentru prog, nu reuşesc să-l cânte decât instrumentiştii foarte buni.

      Ștergere
  7. Ha, ha, nu sunt deloc suparacioasa. Eu si el am ramas prieteni buni si-.mi mai trimite cate un sac de melodii de-astea pe rapidshare desi ii spun de fiecare data ca NU le voi asculta ca sunt prea grele pentru mine :) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi trimite-le la mine, că eu le ascult sigur! :)))
      Mie-mi place hard-rock-ul! :D

      Ștergere