Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 24 iulie 2012

Procesul de privatizare a Poştei. A fost publicat proiectul Hotărârii de Guvern

Am dat astăzi peste proiectul Hotărârii de Guvern referitoare la procesul de privatizare a CN Poşta Română. O puteţi citi direct aici, fără a mai descărca documentul (click pe imagini pentru mărire).


Odată cu proiectul actului normativ, a fost publicată şi nota de fundamentare, pe care o puteţi citi mai jos.


4 comentarii:

  1. Oaw, Pete, eu ma multumeam si cu un link :)

    Cum ziceam si pe FB, sper ca pachetele si scrisorile sa ajunga.....daca nu mai repede, macar la timp. Desi nu cred ca serviciile se vor imbunatati.
    Cel mult se va schimba ceva pt cei din interior

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am făcut chestia asta fără un anumit scop: acum, românul este "as" (pe lângă fotbal şi politică) şi în legislaţie (dar dacă-l iei pe unul mai repede, vezi că se "pierde" pe drum... :D). Toţi vorbesc, dar niciunul nu citeşte legea.

      Fără o infuzie masivă de fonduri pentru investiţii, mi-e teamă că poşte din ţări ale lumii a treia vor "merge" mai bine ca a noastră (bine..., asta pe lângă depolitizare).

      Ștergere
  2. In momentul actual lucrurile nu merg bine deloc in posta. Mama mea a lucrat o viata la posta si am vazut o multime de "matrapazlacuri" facute in interior. Trebuie sa se schimbe ceva. Insa mi-e tare teama ca se va intampla ca si in cazul altor mari privatizari. Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere