Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 14 iulie 2012

Dacii - Noi dezvăluiri

Majoritatea dintre voi cred că a vizionat primul episod al documentarului. În urmă cu o săptămână a fost publicat încă un episod, care descrie numeroase surse necitate în prima parte. Nu am dorit să postez episodul înainte să îl vizionez. Dar am făcut-o şi vi-l recomand.


Vă recomand în acelaşi timp să vizitaţi siteul realizatorilor, adevaruldespredaci.ro, unde puteţi găsi informaţii suplimentare.

10 comentarii:

  1. Interesant si tulburator . Urmaresc acest serial , pentru ca ma pasioneaza istoria antica . Acum o luna , am avut ocazia sa vad in Salonic , Arcul imparatului Galeriu ( imparat de origine traca ) , unde apar reprezentari ale dacilor . Curand voi posta si imagini .

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cu ce ma ajuta? Daca puteai sa iei cativa si sa-i aduci in zilele noastre sa vada ce a ajuns Romania, cred ca emigrau. Daca te lauzi cu trecutul inseamna ca nu ai nimic in prezent. Ce am fost si ce am ajuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ajutat, nu ne ajută cu nimic, dacă mă gânsesc la sensul material. Putem însă spune că ce ştim astăzi este puţin mai mult faţă de ce ştiam ieri.

      Ștergere
  3. Mulţumesc frumos.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiam de acest docmentar...reusesc din ce in ce mai rar sa stau in fata televizorului...
    multumesc Max pentru postare,sunt informatii interesante...
    eu sper ca si la timpul prezent vom avea cu ce ne mandri chiar daca acum lucrurile stau asa cum spune Robert...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumea nu va fi niciodată aşa cum ne-ar plăcea nouă (ştiu, e greu pentru unii dintre noi). Dar sunt informaţii care ne vin în ajutor într-un fel cu totul diferit. Nu putem trăi numai cu apă şi mâncare.
      Îţi mulţumesc şi eu, Pandhora.

      Ștergere
  5. Foarte interesant, multumesc! Nu stiam ca a aparut si aceasta urmare; vazusem primul documentar care mi-a lamurit multe semne de intrebare si i-am apreciat pe realizatori pentru curajul si competenta cu care au abordat cea mai importanta parte a istoriei noastre - identitatea poporului/pana la urma, de unde ne tragem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi s-au părut interesante ideile. Nu m-am specializat pe perioada veche, m-a preocupat în special istoria modernă, dar repet, informaţiile mi se par interesante.

      Ștergere