Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 6 iunie 2011

Despre WWDC 2011

Am cam pierdut timpul degeaba, ca să NU văd nimic din aşa-zisa transmisie live care... nu a mers! Până la urmă am mai citit live blogging-ul de pe Gizmodo. Nu sunt lucruri noi, au cam transpirat de mai mult timp în presa online de specialitate. S-a anunţat lansarea noii versiuni a MacOS, "Lion" sau 10.7. Nu prea sunt multe noutăţi faţă de ce se ştia acum o lună. Cică marea găselniţă ar fi posibilitatea de a lucra cu un program în mod full screen (veşnica problemă a ferestrelor modale şi nemodale, cu care cei care au început să înveţe programarea utilizând Visual Basic trebuiau să o aibă în atenţie încă de pe la versiunea 6!). Se pare că noul SO ar avea peste 250 de îmbunătăţiri faţă de versiunea 10.6. Rămâne de văzut care va fi impactul lui asupra aplicaţiilor, pentru că eu nu sunt unul care cade pe spate numai când se pronunţă numele producătorului din Cupertino. Totul este de fapt doar un suport pentru aplicaţiile de productivitate, iar dacă acestea nu merg, puţin mă doare de maşinăria de marketing a lui mister Jobs.
Adică munca în IT este să fac eu bani, nu el!

După ce-au terminat cu MacOS-ul, s-a trecut la iOS-ul versiunea 5, care iar nu prea mă încălzeşte, pentru că nu îl pot utiliza la aceleaşi aplicaţii de productivitate pe care le-am amintit mai sus. Cei interesaţi vor putea urmări fluxurile de ştiri, pentru că sunt sigur că se vor consuma mulţi gigabiţi de date cu tot felul de review-uri.

Îi rog pe cei îndrăgostiţi de Apple să nu mă înjure pentru cele de mai sus, că am înjurat eu destul din cauza transmisiei lor "live". Mai bine "pieptănam" un clasor cu mărci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu