Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 26 iunie 2011

Încă un lot de "ocupaţii" şi "locale"

Amicul nostru gol-dmark987 a continuat fără nicio problemă să "emită" noi piese. Din vreo trei "emisiuni" diferite. Prima dată s-a gândit să mai completeze cu valori ocupaţia din Budapesta:


Apoi s-a gândit că "locala" Odorhei nu este destul de bine de reprezentată pe piaţă:


În plus, zice el, în aceeaşi situaţie s-ar mai afla şi "localele" de la Târgu Mureş (?), procedând în consecinţă:


Păi în ritmul acesta, mărcile originale, fără supratipar, vor deveni din ce în ce mai rare, datorită scăderii constante, în ritm alert, a tirajului rămas din fiecare valoare. Poate astfel le mai cresc şi lor cotele... Cine ştie, poate chiar asta o urmări!

Lăsând gluma la o parte, trebuie să fac câteva precizări, în urma unor mail-uri primite:
- departe de mine intenţia de a-i face publicitate individului; am crezut de cuviinţă să-i prezint producţiile pentru a fi cunoscute şi catalogate drept ceea ce sunt; este absolut normal ca odată existente pe piaţă, ele să fie menţionate, nu de alta, dar ne pomenim mâine-poimâine că dăm peste ele prin vreun catalog;
- un corespondent mă întreabă dacă eBay nu are vreo vină în toată tărăşenia aceasta; ei bine, nu are. Răspunderea pentru orice listing aparţine în exclusivitate uitlizatorului, citiţi de aceea cu atenţie condiţiile de utilizare a serviciului, pe care ar fi trebuit să le citiţi atunci când v-aţi creat contul;
- un alt corespondent mă întreabă dacă nu ar trebui înştiinţaţi atât cei de la eBay, cât şi cumpărătorii pieselor produse de individ; sunteţi liberi să faceţi cum credeţi de cuviinţă, deoarece eu nu am contract nici cu eBay şi nici cu vreun utilizator al serviciului său. Am spus-o şi o repet: cine nu cască ochii, cască punga! Cine nu ştie carte, să înveţe! Probabil că mai devreme sau mai târziu, cumpărătorii actuali vor da cu capul de pragul de sus, se vor deştepta şi ori vor învăţa din propriile greşeli şi avânturi nestăpânite, ori vor încerca să dea de individ pentru a-şi recupera banii (dar atunci probabil va fi prea târziu, individul luându-şi alt ID sau schimbând inclusiv ţara de înregistrare).
- un al treilea corespondent mi-a scris că dacă ar fi fost în locul meu (!?! - pe-asta n-am înţeles-o!) ar fi anunţat poliţia; aşa..., şi? Cine vă opreşte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu