Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 30 ianuarie 2013

Despre asta este vorba de fapt!

Într-un articol mai vechi făceam remarca că sunt mulţi care îmi mănâncă timpul în mod nejustificat, prezentând întotdeauna piesele pe eBay nu la licitaţiile obişnuite, ci în sistemul BuyItNow.
După articolul cu pricina m-am şi pomenit cu câteva mailuri în care mi se reproşa poziţia exprimată deschis de mine, dar considerată, se pare, nepotrivită de câţiva care se tem că îşi vor pierde din vizitatori.

Problema care mă deranjează pe mine este aceasta:

Căutare globală, indiferent de sistemul de vânzare: 38.632 loturi.

Căutare numai pentru licitaţii: 1.992 loturi.
Restul? În proporţie de 95% sunt gunoaie reluate la nesfârşit (am revăzut loturi postate cu mai mult de doi ani în urmă). Păi dacă n-ai niciun pic de simţ comercial, mai las-o, nene, nu mânca timpul altuia!


Un comentariu:

  1. Prietene. De negustori prosti, gunoaie si gunoieri nu scapam nici neam. Atata timp cat li se permite sa repuna la infinit pe bani putini, ei vor repune intoxicand si plictisind vizitatorii. Si pe "ebay-ul" mioritic se intampla aceeasi poveste. Niste negustori care au obtinut statutul "premium", repun de ani buni aceleasi piese la acelasi pret. La ce le-o folosi ei stiu. Multi prieteni si cunoscuti datorita lor nici nu mai pierd timpul sa intre pe aceste "portaluri". Iar eu, din ce in ce mai rar.

    RăspundețiȘtergere