Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Am descoperit un blog cu articole valoroase

Cu mulţumirile de rigoare adresate lui Rod Tyliard pentru invitarea mea în comunitatea I Love Philately, unde am văzut şi linkul către blogul Scandinavian Stamps.

M-a atras pentru început motto-ul pus de autor în titlu:
"A blog about postage stamps and stamp collecting. In this case, mostly about my own collecting interests (Denmark and Sweden) and the things I encounter along the way, as a buyer and seller on Internet auction sites."
Începând să răsfoiesc articolele, am dat de informaţii foarte bune referitoare la internet, licitaţii, calitatea mărcilor şi multe altele. În mod cert este un blog care merită urmărit.


4 comentarii:

  1. esti ca un copil care a primit un cadou-surpriza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasiunea îşi spune cuvântul! :))
      Problema este că în RO se manifestă o lipsă teribilă de material documentar calificat.

      Ștergere
  2. Multumiri Max,
    Este cadoul in avans inainte de cel de maine de sub brad. Nu-mi ramane acum decat sa imi dau seama cum sa ma sustrag de la treburile de sezon ca sa mai citesc cate un articol :)

    Ne legat de subiect, am doua intrebari care ma framanta de ceva vreme si la care sper sa pot obtine raspunsul de la tine daca e posibil.

    De ce se gasesc atat de rar serii mnh (nestampilate) din perioada incipienta a republicii ex anii 48-60? desi tirajele au fost imense in acea perioada (anii 50-60).

    Si a doua - care este motivul pentru care unii colectionari colectioneaza blocuri de cate 4 timbre.Am achizitionat acum 2 ani cateva clasoare care contineau blocuri de timbre de cate patru sau sase si nu reusesc sa imi dau seama daca ar merita sa continui munca fostului proprietar sau sa incerc sa le valorific pentru a-mi completa propria colectie.
    Multumesc tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perioada '48-'60 s-a caracterizat prin utilizarea în masă la francare a TUTUROR emisiunilor (toate mărcile având nominale adaptate celor mai uzuale tarife). Circulând foarte mult pe corespondenţă, numărul rămas al seriilor complete neuzate este mai mic decât cel din alte perioade.
      Acea epocă a mai fost caracterizată de ceva: numărul colecţionarilor care utilizau clasoare era încă mic în comparaţie cu cei care mai utilizau încă albumele clasice, folosind şarniere.

      Problema cu blocurile de patru este chestie de preferinţă şi de gust (mai puţin pentru mărcile vechi, care sunt rare în blocuri). Neştiind despre ce este vorba, n-aş putea să-ţi dau un sfat avizat. Dacă sunt mai noi (după anii '70), nu constituie piese deosebite.

      Ștergere