Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 7 mai 2012

ANCOM a elaborat un proiect de strategie de reglementare în domeniul serviciilor poştale

ANCOM a supus astăzi consultării publice un proiect de Strategie de reglementare în domeniul serviciilor poştale pentru perioada 2012-2016, identificând ca direcţii principale de acţiune promovarea intereselor utilizatorilor de servicii poştale, asigurarea dreptului de acces la serviciu universal, promovarea concurenţei în sectorul serviciilor poştale, încurajarea investiţiilor şi promovarea inovaţiei.

Aceste direcţii principale de acţiune au fost stabilite în urma unei analize a tendinţelor de pe piaţa românească de servicii poştale şi ţinând cont de necesitatea de monitorizare constantă şi promovare continuă a obiectivelor stabilite în sarcina ANCOM de actele normative în vigoare.

Proiectul de strategie de reglementare în domeniul serviciilor poştale pentru perioada 2012-2016 poate fi consultat aici (click pe cele trei puncte din dreapta), persoanele interesate fiind invitate să formuleze şi să transmită observaţii şi propuneri până la data de 08.06.2012, pe adresa sediului central al ANCOM (Str. Delea Nouă nr.2, sector 3, Bucureşti), direct la registratură sau prin intermediul direcţiilor regionale ale Autorităţii. Observaţiile pot fi transmise şi prin fax la numărul +40 372 845 402 sau prin e-mail pe adresa consultare@ancom.org.ro.

2 comentarii:

  1. Sincer, Max, tu mai dai vreo sansa Postei Romane? Asta avand in vedere ca oricum s-ar invarti roata, tot pe mana unor mafioti va incapea, cel mai probabil...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei să-ţi spun sincer? La această oră mi-e perfect perpendicular ce se va întâmpla cu Poşta. Interesul meu este îndreptat doar spre operatorul de serviciu universal (care în acest moment este într-adevăr Poşta) doar din punctul de vedere al organului care are dreptul să pună/să retragă în/din circulaţie mărcile şi efectele poştale.

      Cât despre Poştă, dacă nu se trece la un management profesionist, apolitic, s-ar putea să ne trimitem corespondenţa cu altă poştă, care o va înghiţi pe-asta a noastră.

      Chiar aşa, cum ar suna ca peste câţiva ani, de exemplu, să primesc pensia prin Deutsche Post? :))))))

      Ștergere