Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 11 octombrie 2013

Classic Romania at David Feldman

De vreo săptămână caută cineva de cinci ori pe zi ce-am scris în titlu, folosind un motor de căutare de mâna a en-şpea.
Aveam intenţia să scriu despre clasicele româneşti prezentate la ultima licitaţia a casei David Feldman, dar n-am avut timp să stau să prelucrez atâtea imagini şi să le mai şi descriu (cu observaţiile proprii, desigur).
Pur şi simplu nu înţeleg însă, dacă există o curiozitate aşa de mare, de ce nu se duce persoana interesată să le vadă direct pe siteul casei de licitaţii.
Zic şi eu...

Update, 12 octombrie 2013

Am fost tras de urechi de către un coleg care mi-a transmis mai pe de-a dreptul că el caută un anumit articol în case se găsesc imagini, pe care le foloseşte pentru comparaţii cu piese descoperite prin diverse locuri.
Asta nu poate decât să mă bucure, deoarece îmi spune (mai pe ocolite) că ceea ce am scris până acum se dovedeşte util.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu