Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Varietate "dublă"

Revin cu o observaţie pe care am făcut-o mai demult, referitoare la potenţialele varietăţi ale mărcilor supratipărite (dar nu la supratipare, ci la mărcile suport pentru supratipărire). Ideea mi-a fost suberată de piesa de mai jos, întâlnită pe un portal online.


Cine vede blocul, se uită imediat la supratipar. Sunt puţini însă cei care se uită cu aceeaşi atenţie şi la mărcile "de sub" supratipar (eu mi-am format obiceiul pe timpul studiului unor timbre de ajutor româneşti).
Dacă vă uitaţi la cifrele valorilor nominale, veţi observa diferenţe vizibile ale poziţionării lor.
Morala: pentru fiecare categorie de emisiune (sau mărci), pe timpul studiului ar fi necesar un algoritm specific de urmărire a caracteristicilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu