Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 23 august 2012

Mai încetişor...

Am avut două zile tare încărcate, parcă toată treaba din luna august s-a adunat în intervalul acesta.
Aveam mai devreme de gând să continui cu încă un episod referitor la metodica studiului, dar simt că nu îmi mai pot aduna gândurile acum. Aşa că o las pentru mâine. Va fi vorba de hârtiile, respectiv de tirajele emisiunilor "Spic de grâu". E o treabă tare încurcată, iar cataloagele noastre o încurcă şi mai mult, deoarece informaţiile sunt eronate pentru unele tiraje. Aşa că, dacă aveţi nelămuriri, pregătiţi-le de acum.

Dar pentru că doresc să vă fac o seară agreabilă, vă las să ascultaţi câteva balade (rock, desigur...   :D).


(user: mastinofilippo)


(user: motig79)


(user: Tjoppy)

Alte câteva balade foarte frumoase puteţi asculta şi la Călin, căci el m-a "stârnit".

8 comentarii:

  1. cum atunci când vine vorba de timbre sau de hârtii sunt la fel de paralel precum e vaca mătuşii mele cu baletul, cred că trebuie să profit de ocazie şi să zic şi eu ceva :)
    de Circus Maximus cred că de la tine am auzit şi mi-au plăcut, trebuie să recunosc; de Ayeron nu mai ştiu pe unde minune am auzit, dar sună tare bine ce ai adus aici cu ei. de Axel nu mai zic, că el e prea cunoscut. şi dacă tot am ascultat ceva muzici pe la tine, îţi las şi eu ceva, chiar dacă nu e tocmai baladă
    http://www.youtube.com/watch?v=BLvPNt2KsAU

    RăspundețiȘtergere
  2. profit şi eu, precum Călin...
    Ayeron îmi place şi mie, iar de Circus M. cred că ţi-am mai spus că-mi sună a Queensrÿche.
    o seară liniştită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că norvegienii ăştia au piese chiar puţin mai elaborate decât ale celor de la Queensrÿche.

      Ștergere
  3. Oh, acum inteleg de ce nu iti place (nici) tie Fuego :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-aş putea spune de-a dreptul că nu-mi place, pentru că pur şi simplu nu cred că l-am ascultat vreodată mai mult decât ca pe un zgomot de fond (ştii, ca atunci când merge televizorul ca... televizorul... :D).

      Ștergere