Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 15 martie 2013

Dacă a văzut că merge, îi dă înainte!

Acum câteva zile vă semnalam câteva loturi cuprinzând diverse făcături, puse la vânzare pe portalul eBay de către ID-ul postzegel-pracht, înregistrat în Olanda. Se pare că acele loturi au constituit doar "avangarda", deoarece o serie nouă de făcături i-a făcut din nou pe unii colecţionari să arunce banii pe gunoaie. N-aş mai fi revenit asupra subiectului, dacă nu ar fi apărut (pe lângă făcăturile din prima serie de loturi) şi unele noi (orice poţi spune despre aceşti indivizi, numai de lipsă de imaginaţie nu-i poţi acuza).
Nu am să mai scriu preţul cu care s-a vândut fiecare lot, puteţi ţine mouse-ul pe fiecare ilustraţie şi citi detaliile pe bara de stare a browserului.

Printre mărci comune, de duzină, a amestecat timbre fiscale-poştale Mihai purtând un supratipar fantomă ("Crucea Rosie Romania"), precum şi diverse mărci comune pe care a fost aplicată o ştampilă cu un "T" în cerc.

Chestia cu crucea roşie se pare că îi obsedează pe unii, au aplicat un alt supratipar fantomă pe mărci ieftine. Lotul a "luat ochii" însă neiniţiaţilor.

Minunile acestea cu pseudo-supratiparul BUCURESCI au mai fost vândute şi data trecută. Pentru "variaţie", vânzătorul a mai "plasat" câteva bucăţi şi de această dată.

La acest lot a venit cu o inovaţie: pe mărci comune a aplicat un supratipar "avion" însoţit de textul "Aeriana" (sic!). Lotul a avut succes printre nepricepuţi.

La acest lot s-a revenit cu minunea de "supratipar" cu Crucea Rosie, de această dată pe uzuale Mihai comune. Dacă vă uitaţi cu atenţie veţi observa şi câteva "supratipare răsturnate". Cei care le-au cumpărat au observat şi ei probabil acest lucru. Bineînţeles că n-au vrut să piardă "oportunitatea".

Aici sunt combinate două tipuri de "supratipare". Bineînţeles că sortimentul variat atrage clienţii, nu-i aşa? (sic!).
Şi uite-aşa se făcu olandezul nostru cu vreo 90 de euro, din mărci de duzină pe care nu le-ar fi vândut în vecii vecilor pe banii ăştia. Două lucruri se plătesc mereu: domnia şi... (pe celălalt îl ştiţi voi, nu trebuie să vi-l mai spun şi eu).

4 comentarii:

  1. Bună Max!
    Interesant ca de obicei!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe eBay la fiecare item exista un link cu posibilitatea de a reclama produsul, itemul,...... Nu mai spun ca si itemul poate fi returnat. Eu am mai facut astfel e interventii, e drept, fara prea mare succes, dar daca mai multi procedeaza in acest mod, vor fi obligati sa ia in considerare. Si asa putem scapa de profitori. Altfel, doar cei care intra pe acest blog vor sti adevarul iar smecherul stampileaza in continuare si face parale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul este administrat de către un sistem complet automatizat, inclusiv evidenţa reclamaţiilor împotriva unor loturi/obiecte postate de unii vânzători. Ideea este că vânzătorii (datorită faptului că sunt principala sursă de câştig a portalului) pot face un lobby extrem de eficient în propriul beneficiu. Sistemul este astfel gândit încât să dea credit în primul rând vânzătorului şi nu cumpărătorului.
      Pentru a reduce numărul de reclamaţii primite de la cumpărători, sistemul este astfel gândit încât poate aplica şi anumite "sancţiuni" cumpărătorilor de la care pleacă mai multe reclamaţii la adresa vânăztorilor, mergând inclusiv până la blocarea conturilor atât de pe eBay, cât şi de pe PayPal.

      De toată "afacerea" asta am aflat şi eu destul de târziu, citind mai multe postări, articole şi comentarii de pe portalul
      http://www.ecommercebytes.com/

      Ștergere