Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 25 martie 2014

Surpriza de dimineaţă

Ascuns după un stâlp, lângă o fereastră care dă în spatele curţii, e un ghiveci în care am plantat câteva fire de hibiscus, "prinse" în pahare cu apă, de la nişte crenguţe primite de la vecini.
De dimineaţă, ce să vezi? Două fire au înflorit în acelaşi timp! Drăgălaşele!...


6 comentarii:

  1. stiu ele cu siguranta ca primavara a venit :)
    sunt proaspete si frumoase, frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Max!
    Wow,sunt trandafiri japonezi?
    De când mă chinui să prind și eu unu galben și nu am reușit!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt trandafiri japonezi. Cred că am avut noroc, toate crenguţele primite s-au prins.

      Ștergere
  3. Esti fericit cu asa doua flori frumoase! Eu am unul si nu vrea sa faca o floare si asta de cativa ani.

    RăspundețiȘtergere