Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 5 octombrie 2018

O piesă care mi se pare interesantă

Este o carte poştală simplă românească de 5 bani verde deschis având marcă fixă tip Carol I "tipografiat" pe care am văzut-o pe un site de licitaţii. Click pe imagine pentru mărire.


Cartea poştală a fost utilizată de către un militar german, expeditorul aflându-se la oficiul militar de campanie nr. 308 din Bucureşti (este înscris pe latura stângă a cărţii poştale). ipul ştampilei corespunde cu cel nominalizat de Horst Borlinghaus (Die Deutsche Feldpost in Rumänien... - Stempelhandbuch, pag. 243).

Al doilea element care mi se pare interesant este utilizarea ştampilei BUCUREŞTI CURSA II (ştampilă aparţinând poştei civile), aplicată la aceeaşi dată cu cea aparţinând oficiului militar german.
Nu am reuşit să-i răspund la întrebarea: dacă trimiterea a avut ca destinatar oficiul militar de campanie nr. 185 din Sofia, ea a fost expediată cu poşta civilă? Care a fost rostul ştampilei BUCUREŞTI CURSA II? Poate mă ajută cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu