Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 24 iunie 2015

Miercurea cu moţ (39)

N-am mai postat de mult timp la această aşa-zisă rubrică. De fapt în ultimele patru luni o rărisem de-a binelea cu blogul. Problemele de sănătate erau să mă dea peste cap. Odată cu venirea primăverii însă (şi apoi cu începutul verii) am avut câţiva prieteni care nu m-au dezamăgit niciodată şi în care am avut întotdeauna încredere.
Fotografiile sunt luate pe parcursul ultimelor trei luni şi pentru mine au o semnificaţie deosebită.


4 comentarii:

  1. important este ca a trecut greu si acum revii la ceea ce iti place, te amuza sau...orice altceva :)
    te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Lalelele m-au lasat cu gura cascata! Oare voi nu vindeti florile din gradina? Sunt extraordinar de frumoase, fa-ti o sera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt prea puţine, iar locul este destul de strâmt. Dar cred că mi-ar fi plăcut să fac asta.

      Ștergere