Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 18 octombrie 2016

Carte poştală particulară

Am avut onoarea să îl cunosc personal. De multe ori am avut prilejul să asist la scurte prelegeri pe care le ţinea colecţionarilor mai tineri pe timpul întâlnirilor duminicale de pe Strada 11 Iunie (ironic: fusese negustor adevărat înainte de naţionalizare). Probabil că generaţia următoare o să uite cine a fost, dar eu împreună cu câţiva prieteni am "furat" câteva secrete ale colecţionării de la el şi nu pot să îl uit. Îl am în "galeria" mea interioară, alături de alte nume mari: Ionel Petrescu, Nicolae Tripcovici, Kiriac Dragomir...

(Click pe imagine pentru mărire)


Un comentariu:

  1. Ferice de oamenii care au avut astfel de mentori ca si cei enumerati in textul de mai sus sau cum spunea Dinu.C.Giurescu " Ce bine de cei care s-au nascut intr-o casa cu pian "

    RăspundețiȘtergere