Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 4 decembrie 2013

Eroare de tipar la marca de 20 parale "Cuza" din 1865

Cu câteva zile în urmă, pe un portal online a fost oferită o marcă unicat de 20 parale Cuza din emisiunea 1865. Am remarcat la această piesă prezenţa unei erori tipice (constante), pe care cred că am mai semnalat-o într-un articol mai vechi.


Marca prezintă un "accent" pronunţat pe litera O din ROMÂNĂ, dar şi litera I din DECI prelungită în jos. Aceeaşi eroare am întâlnit-o de mai multe ori, sugestiv fiind blocul de mai jos (din păcate, imaginea nu este foarte bună ca dimensiune).


Marca cu eroarea este a treia de pe rândul doi. Blocul cu pricina a fost vândut pe eBay, în decembrie 2010. Nu am ştiinţă de existenţa acestei erori decât la planşa aceasta (la cealaltă plansă - cea cu alte distanţe între desenele mărcilor) nu am întâlnit niciun multiplu (pereche sau mai mare) la care o marcă să prezinte eroarea. Căutaţi-vă aşadar prin clasoare, poate sunteţi norocoşi.
Să nu mă întrebaţi cât ar merita eroarea, deoarece nu am reuşit să fac un raport de paritate cât de cât viabil. Cel mai bun răspuns este că depinde de disponibilitatea cumpărătorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu