Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 23 aprilie 2012

Firefox 12 Final este disponibil pentru download

Ne anunţă colegii de la Download Crew.


Probabil că în următoarele zile, cei care utilizează Firefox pentru a naviga vor putea face automat update-ul la versiunea 12 (accesaţi din când în când meniul Help > About Firefox, iar cei care utilizează interfaţa în limba română, mergeţi la Ajutor > Despre Firefox).
Navigare plăcută!

8 comentarii:

  1. Eu sunt mare amator de firefox, am incercat si Opera, ma oboseste, iar chrome ma cam enerveaza din mai multe motive. Tu ce folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot Firefox folosesc şi eu, pentru că utilizez şi nişte extensii cu care m-am obişnuit.

      Ștergere
  2. Si eu folosesc tot Firefox, dar marturisesc sincer ca le-am incercat pe toate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa... Păi şi eu mă mai "joc". Am pe un hard extern mai multe browsere portabile şi le mai schimb câteodată.

      Ștergere
  3. Fan al Mozilei, dar cu alte activitati pe tapet nu am notat asta updatare! Multumesc, Max!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca la mine se updateaza automat. Ca timelineul pe Facebook :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe calculatorul de acasă mi-a făcut deja update-ul aseară. Azi cred că-l fac şi la birou. :)

      Ștergere