Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 15 februarie 2012

Scrisoare cu autograful lui Dickens

John Apfelbaum ne anunţă pe blogul său că a devenit fericitul prorpietar al unei scrisori-document.
Scrisoarea poartă un mesaj şi semnătura lui Charles Dickens. Este o combinaţie mai rară, ea purtând ca francatură celebrul Penny Black (prima marcă poştală din lume.


Probabil că piesa va figura într-una din licitaţiile casei pe care John o conduce. Nu pot decât să îl felicit pentru această achiziţie.

18 comentarii:

  1. Faithfully yours ! Ce incheiere frumoasa! Si ce mai semnatura !!!
    Nici nu-mi pot imagina pretul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aştept şi eu să văd piesa în licitaţie. Apreciez o cifră de patru digiţi în dolari (probabil din jumătatea inferioară a intervalului).

      Ștergere
  2. Wow, felicitări lui John! Nu cunosc eu tainele filateliei, dar în ignoranţa mea îmi dau seama de valoarea acestui document! Mulţumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritul îi aparţine.
      Am preluat piesa pentru frumuseţea scrisului.
      Eu îţi mulţumesc!

      Ștergere
  3. Valoarea materială cred că e mare, dar valoarea simbolică, spirituală, e inestimabilă. Dacă aș avea așa ceva, n-aș vinde-o cu nici un preț !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La valoarea simbolică m-am gândit şi eu. Dacă ai avea-o şi ai păstra-o, sigur ai stofă de colecţionar! :)

      Ștergere
  4. Ii dau dreptate Zinei, cine se alege cu asa ceva,are o comoara. Sper sa fie pretuita ca atare. Si mie imi place acel "Faithfully yours",dar si scrisul ingrijit. O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..., e ceva ce nu vezi în fiecare zi, e o piesă frumoasă.
      Mulţumesc Xaara, la fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  5. eu mă uit la scris: este un scris cu peniţă, cu toc, elegant! :) ce vremuri faine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Supeeeerb! Greu de gasit cuvinte pentru asa ceva. Felicitari detinatorului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare frumoasă piesă!
    O fi unicat sau mai sunt astfel de piese!
    Sunt curios ce preț va realiza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod sigur nu este singura scrisoare pe care a trimis-o Dickens, dar nu ştiu câte altele or fi supravieţuit, nici câte or mai fi ajuns pe mâinile colecţionarilor. Oricum, este o piesă istorică rară, deosebită.
      Şi eu aştept cu interes să o văd într-o licitaţie (deşi n-ar fi exclus să facă şi obiectul unei tranzacţii separate, în sistem "private treaty").

      Ștergere