Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 4 iunie 2018

Schimbare la eBay cu impact asupra utilizatorilor

Ieri seară am dorit să-mi verific nişte linkuri mai vechi cu diverse piese postate pe eBay. La fiecare deschidere de link, portalul mă înştiinţa că listingul nu mai este disponibil pentru că licitaţia a fost încheiată/terminată. Iar povestea s-a repetat nu numi la licitaţii, ci şi la loturi propuse la "Buy It Now" şi pe care posesorii se pare că nu le-au oferit pentru un nou termen.

Aseară am fost destul de obosit şi n-am mai avut chef să fac săpături ma ample, dar de dimineaţă am primit newsletter-ul de la eCommerce Bytes şi am văzut că problema apare în acelaşi mod pentru toţi utilizatorii, fiind deci o modificare a politicii portalului eBay.


N-am să stau acum să fac filozofia problemei, pentru că oricum un simplu user nu poate face altfel decât aşa cum decide staff-ul celor de la eBay.

Dacă vreţi să citiţi mai multe, urmaţi linkul de mai sus şi citiţi comentariile (vedeţi că se întind pe mai multe pagini). Problema "urâtă" a acestei schimbări este că un user nu mai poate afla cu certitudine la ce preţ a fost vândut un anumit lot.

Şi poate că tocmai asta au şi urmărit cei de la eBay.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu