Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 9 septembrie 2016

Recto-verso

Am dat peste un exemplar de 5 bani din emisiunea Bucureşti I oferit pe un portal online fără ca cineva să sesizeze varietatea (marca se afla într-un lot de mi multe mărci din aceeaşi emisiune).


Tiparul de pe verso l-am "întărit" puţin, pentru a fi mai uşor vizibil pentru cititori.
Partea interesantă a varietăţii o constituie tiparul foarte pal de pe verso. Am întâlnit de mai multe ori exemplare cu recto-verso la marca de 5 bani, dar niciodată nu am întâlnit această caracteristică a tiparului.

Anularea cu cerneală violetă de pe faţă ar putea indica faptul că greşeala de imprimare ar fi fost observată, iar mărcile tipărite greşit ar fi fost anulate pentru a împiedica utilizarea poştală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu