Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 11 mai 2018

Bandă separată prin perforare

Nu am mai avut ocazia până acum să văd o astfel de varietate la niciuna dintre benzile de ziare: separare efectuată prin perforare (click pentru mărire).


Problema mea este că eu nu colecţionez întreguri poştale decât doar dacă îmi "pică" în vreun lot ori dacă au vreo francatură adiţională care mă interesează. De aceea faptul că n-am văzut eu o astfel de varietate n-ar însemna ceva deosebit.

Pentru că totuşi am cititori care sunt interesaţi de acest subiect, m-am gândit să public semnalarea.

Ar fi tare interesant dacă s-ar găsi vreo pereche sau vreun ştraif dintr-o bandă de ziar care să prezinte perforare între benzile timbrate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu