Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 27 martie 2018

Hai să facem, ca să ne aflăm şi noi în treabă

Astăzi am dat peste un articol publicat pe pagina agenţiei Agerpres. Se anunţă că Poşta Română lansează un nou serviciu de imprimare personalizată a unor... etichete tip timbru. Adică nu timbre, ci numai etichete. Noul serviciu apare deja pe pagina de internet a Poştei, aici.


Ca să nu vă faceţi iluzii de pomană, etichetele nu au valoare poştală şi nu pot fi utilizate pentru plata serviciilor poştale. Păi care-i fumuseţea serviciului atunci? Că etichete poate să-şi scoată oricine la propria imprimantă, iar povestea cu dantelura nu mai este demult ceva specific în exclusivitate Poştei ori Fabricii de Timbre.

Aşa se întâmplă când cei care se ocupă de o treabă habar n-au ce se întâmplă la alte administraţii poştale. Serviciul cu imaginile personalizate este legat nu de etichete fără valoare, ci de timbre cu valoare nominală şi putere de circulaţie poştală. Exemple? Franţa, ori Austria. Sau mai aproape, în Moldova!

Povestea lucrului făcut numai pe jumătate este legată de impotenţa şefilor Poştei în administrarea reală a SA-ului Romfilatelia, în refuzul de a înţelege care e treaba cu monopolul punerii în circulaţie a timbrelor şi efectelor poştale, dar şi în neîndeplinirea atribuţiilor privind reglementarea acestei activităţi de către ANCOM.

Poate că are cine trebuie urechi de auzit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu