Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 30 mai 2017

Câteva scurte

• Am rărit articolele de pe blog, am preferat mai degrabă postările pe Facebook, unde am un feedback mai rapid.
• Apropo de Facebook, mesajele nesolicitate primite pe Messenger vor fi întotdeauna ignorate.
• Pentru cei neliniştiţi: da, lucrul la volumul promis continuă, dar încă nu sunt hotărât asupra necesităţii prezenţei câtorva capitole din lucrare.
• M-a întrebat cineva de ce nu mai public rezultatele înregistrate de piesele româneşti în licitaţii. Răspuns: Nu doresc să le dau mură-n gură bişniţ-manilor care populează zona noastră de interes. Cine e curios şi le poate culege şi singur, pe propria transpiraţie.
• Cine are ceva de comunicat sau de semnalat o poate face în grupurile specializate de pe Facebook. Le recomand deoarece răspunsurile sosesc repede. Un motiv ar mai fi acela că-mi displac discuţiile private pe subiete de interes public.
• Pentru cei care caută diverse subiecte pe motorul de căutare de pe blog: folosiţi cu încredere diacriticele specifice limbii române, de aceea nu primiţi rezultate. Dacă nu ştiţi unde să le găsiţi pe tastaturi, vă recomand să vă căutaţi alte preocupări.
• Dacă nu v-a sărit în ochi textul scris cu roşu sub fotografia din antet, îmi menţin poziţia: nu mă interesează niciun fel de "marfă" (nici măcar chilipiruri) şi nici nu am nimic de vânzare. Nu fac niciun fel de comerţ. Citiţi legea, ca să n-o "furaţi".
• Pentru utilizatorii de tablele şi smartfoane: când căutaţi ceva, comutaţi şi pe formatul complet al paginii blogului, vă asigur că arată altfel.
• Pentru cei supăraţi pe filatelia organizată: dacă vrei să critici, ai măcar bunul simţ să devii membru al unui cerc/club şi promovează-ţi propunerile/ideile. Criticatul de pe margine are valoarea zero.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu