Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 20 octombrie 2016

Prin loturi poţi descoperi lucruri interesante

Am observat un lucru care nu se întâmplă multor colecţionari ai mărcilor mai vechi: căutatul pieselor potenţial deosebite în loturi. Ştiu din experienţă că cei care le oferă au mai lăsat câte ceva în grămăjoara de care doresc să scape. Şi se mai întâmplă relativ des ca în loturile cu pricina tot să rămână câte ceva, chiar dacă vânzătorii le-au verificat. De aceea nu scap ocazia să verific ceea ce se oferă pentru că mi s-a întâmplat să am surprize plăcute de multe ori.


În imagine este un lot de câteva mărci în cadrul căruia la o parcurgere rapidă se poate observa o marcă de 25 bani dantelată Carol cu barbă cu ştampilă albastră Botoşani (nu prea comună), o marcă Bucureşti colţ de coală, o ştampilă violetă Mihăileni pe o marcă de 25 bani Perle etc., etc. Pentru unii pot fi mărci de interes, pentru alţii nu.

Surpriza vine de pe ultimul rând, unde chiar prima marcă este de fapt un fals dintr-un model pe care nu cred că l-am mai întâlnit.


Observându-l, am acum ocazia de a-l indexa în baza de date pentru a-l putea menţiona mai târziu, la nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu