Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 3 mai 2016

eBay a actualizat aplicaţia pentru telefoane mobile

Despre acest lucru am citit pe site-ul eCommerceBytes, care citează la rândul său un articol de pe blogul companiei eBay publicat ieri.

Deşi nu accesez portalul de licitaţii decât pentru documentare (personal nici nu cumpăr, nici nu vând), am considerat totuşi că informaţiile pot fi utile cumpărătorilor de timbre şi de piese filatelice. Dar ca să văd personal despre ce este vorba, am descărcat aplicaţia de pe Google Play, instalând-o pe propriul telefon.


Nu am mai utilizat aplicaţia, de aceea nu pot confirma tot ceea ce se prezintă pe blogul companiei. Dar după instalarea aplicaţiei am putut găsi uşor timbrele româneşti, meniul respectând în mare aceeaşi ramificaţie ca cel de pe site-ul accesat via desktop, într-un browser obişnuit.


Cam aşa arată interfaţa listingurilor.


Din contul userului se pot accesa principalele opţiuni care se regăsesc şi în varianta desktop. Partea frumoasă este că listele cu căutări se pot salva şi în aplicaţia pentru mobil într-un mod facil.


Eu mi-am salvat câteva căutări. Pentru fiecare căutare salvată există o opţiune "Refinements", cu ajutorul căreia se pot ordona rezultatele după criterii diferite.


Opţiunile se pot vedea în captura de ecran de mai sus. Existe de asemenea o opţiune de avertizare atunci când un listing (o căutare) se populează cu piese nou postate.


Opţiunile suplimentare de sortare sunt vizibile. Odată sortarea terminată, selectarea unui lot deschide o fereastră nouă ăn care apar restul opţiunilor care se regăsesc şi la desktop: butonul de bidare, descrierea lotului, condiţiile de livrare etc., etc. Există şi un buton pentru pratajarea lotului (pe Fb, pe mail, pe Twitter etc.).

Dacă aplicaţia vă poate fi utilă, puteţi să o descărcaţi şi să o încercaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu