Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 1 mai 2015

De 1 Mai.

Săptămâna trecută m-am întâlnit cu un prieten vechi, pe care nu-l mai văzusem după aşa-zisa revoluţie din 1989. Timpurile şi evenimentele ne-au despărţit şi, preţ de vreo două ore, am încercat să ne aducem aminte de foştii colegi, de întâmplările prin care am trecut, dar şi să îi comemorăm pe cei care ne-au părăsit, ducându-se spre un loc mai bun.
Mă ştia colecţionar de ilustrate vechi şi mi-a adus pe un stick un mănunchi de imagini ale unor "felicitări" vechi realizate cu ocazia zilei de 1 mai.

Ca să le vedeţi pe un fundal adecvat am pregătit şi regia muzicală potrivită.













Ce a fost şi ce a reprezentat aşa-zisa sărbătoare de 1 Mai? Urmăriţi şi documentarul de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu