Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 18 martie 2015

Miercurea cu cântec (10)

N-am mai publicat de mult timp un articol din această serie. Noroc cu Călin, care mi-a adus aminte. În seara asta eram oricum obosit, plictisit şi fără chef, aşa că am preferat să mai ascult ceva muzică, îmi face bine, mă spală pe creier.

Druckfarben


Nu ştiu dacă aţi auzit de ei, sunt nişte canadieni talentaţi din Toronto, cărora le place rockul progresiv.
Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre ei, aveţi unde citi (pe mine să mă iertaţi cu tradusul pentru că nu sunt în stare de aşa ceva în seara asta).

Aşa că vă invit să-i ascultaţi. Pe mine m-au descreţit băieţii în seara aceasta. Sursa fotografiei este la linkul de mai sus. Sursa clipurilor este YouTube, fiecare fiind pe canalul de pe care este redat.
Să aveţi o seară minunată!








2 comentarii: