Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 12 august 2014

Nu fiţi contrariaţi...

...Pentru că nu am de gând (cel puţin deocamdată) să renunţ la scrisul pe blog, în ciuda celor trei zile de pauză.

Două motive au cauzat această pauză. Primul a fost unul tehnic, dacă pot spune aşa. M-a "lăsat" monitorul de la biroul de acasă şi pe canicula asta n-am avut niciun chef nici să lucrez pe laptop (nu-l folosesc decât atunci când n-am nicio altă alternativă), nici să mă duc în altă parte să lucrez.
Al doilea motiv este că lucrez la o broşurică referitoare la factorii care determină formarea preţului mărcilor poştale pe piaţă şi am lăsat la o parte alte lucruri care m-ar fi putut distrage de la retuşurile finale.
Prima cauză a fost rezolvată astăzi (îi mulţumesc prietenului de al cărui ajutor am beneficiat).

Probabil că în zilele care urmează vă voi spune mai multe detalii.

5 comentarii:

  1. ei, nu e ca si cum ne anunti ca-ti pui silicon in buze...deci, spor la treaba! si succes!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))
      Chiar, cum mi-ar sta siliconat?! :)))))))))))
      Bine-ai revenit, Cleo!

      Ștergere
    2. Te poti inspira cu Bianca D. La pompat unele si altele, e buna. Sa nu fiu rea, uite ca ii-am gasit si o calitate.

      Ștergere
    3. O mai avea ea şi altele... :))))

      Ștergere