Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 31 august 2014

Colecţie românească vândută pe eBay

Tocmai s-a încheiat licitaţia online pentru o colecţie românească oferită pe cunoscutul portal online.
Colecţia nu are cine ştie ce piese bombă, este ceva relativ comun, cam ceea ce reuşesc cei mai mulţi colecţionari să acumuleze.


Colecţia a fost aranjată în trei clasoare mari, în ordine cronologică.
Ce conţine ea şi cum a "mers" vânzarea o puteţi afla din fişierul PDF pe care l-am pregătit şi pe care îl puteţi descărca de aici.
Vă puteţi exprima opinia asupra preţului final realizat în cadrul comentariilor.
Vizionare plăcută.

2 comentarii:

  1. Buna ziua

    Am urmarit si eu licitatia. Dupa,parerea mea, cred ca este un pret bun pentru vanzator. Cred ca ,cu rabdare si atentie,cu acesti bani poti face o colectie mai frumoasa.
    Iata ce am cumparat luna trecuta cu mai putini bani:
    http://www.ebay.at/itm/Rumanien-ex-1872-1910-FANTASTISCHE-Alt-Kiloware-seit-Jahrzehnten-unberuhrt-/231251484612?pt=Briefmarke&hash=item35d7a99fc4
    si ,credetima ca nu am reusit inca sa descopar toate ''frumusetile'' din acest lot.
    Sunt totusi bucuros sa vad ca timbrele romanesti au inceput sa creasca in valoare(din pacate pentru mine)

    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      La lotul acela de postclasice era cât pe-aici să mă arunc şi eu. Dar n-am apucat să verific nici ce am deja.

      Treaba cu valoarea cred că este, în continuare, destul de relativă. De foarte multe ori constat în ultimul timp că preţul ajunge să fie fixat de conjunctură, de cine are norocul să vadă licitaţia sau, dimpotrivă, ghinionul să o scape.

      Ștergere