Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 2 iulie 2014

Nu sunt sigur că nu există tipuri de bloc report şi la Cuza

Mai devreme, "răsfoind" licitaţiile postate pe portalurile online specializate am dat peste perechea de 5 parale 1865 din imaginea de mai jos (click pentru mărire, recomand examinarea ei după mărire).


În literatura românească (precum şi în cea străină, desigur) nu se menţionează absolut nimic despre potenţiala existenţă a unor tipuri de bloc report la mărcile emisiunii Cuza din 1865 (sunt menţionate tipuri doar la mărcile Cuza neemise din 1864).
Examinând cu ceva mai multă atenţie desenul celor două mărci ale perechii din imaginea de mai sus, este evident că există unele diferenţe (minore, ce-i drept) între ele. Diferenţele devin evidente la examinarea cu atenţie a haşurilor cartuşelor, precum şi a elementelor mai fine din desenul efigiei.
Nu am blocuri şi formaţiuni mai mari la aceste mărci (întâmplător nu se găsesc pe toate drumurile...  :)))  ), aşa că nu am cum să verific aşa cum aş dori posibilitatea existenţei unor tipuri repetabile. Am însă mai multe unicate, care au intrat deja în lista mea cu lucruri "to do" pentru următoarea perioadă.
M-am gândit însă că nu strică să vă atrag atenţia asupra posibilităţii în cauză. Poate că vă luaţi la puricat ce aveţi prin clasoare şi albume şi daţi de ceva interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu