Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 22 martie 2014

Pe o vreme ca aceasta dorul de scris cam dispare

Azi a fost cald. Cerul senin şi soarele din belşug m-au făcut să ies în curte şi să mă uit la micile minuni care nu au stare, cresc, înverzesc, ori se mişcă şi bâzâie. Ca să nu spuneţi că vorbesc ca să mă aflu în treabă, vă las câteva poze din grădină. Sî aveţi un weekend aşa cum vi-l doriţi!


12 comentarii:

  1. De neînchipuit căt de mult te înțeleg !
    Vreme frumoasă îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. De departe, de la multe luni distanţă şi de la mulţi km, am simţit aroma suavă a zambilelor, am auzit cântecul florilor de cais şi-am înţeles că pe blogul acesta a venit primăvara şi nu pot să nu-i urez şi aici: bun venit, iar proprietarului blogului o primăvară minunată.
    ( Păstrez şi acum printate şi legate tot ce era scris despre timbre şi nepoţii mei acum mărişori le răsfoiesc avizi de informaţie!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţimiri, plecăciune!
      Mă bucur tare mult! Să le fie de folos!

      Ștergere
  3. O mica pauza poti lua ca nu o fi foc....:)
    Nici nu se poate altfel, cu asa frumuseti....

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Max!
    Wow ce frumuseții ai tu în grădina fermecată,simt mirosul de zambile!
    O duminică minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Există un timp pentru toate. Mi-am început dimineața cu privirea scăldată de frumos. Un sfârșit de săptămâna pe măsură, îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Max, iti doresc o primavara frumoasa si colorata !

    RăspundețiȘtergere