Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 27 octombrie 2013

Timbrele de ajutor cu supratipare MViR

Recent, pe eBay s-au înregistrat câteva rezultate interesante pentru loturile de timbre de ajutor cu supratipare MViR. Mi se pare că v-am mai prezentat cazul unui timbru de ajutor de 50 bani albastru.
De această dată, unul dintre vânzătorii greci care oferă în mod constant piese româneşti a avut mai multe loturi de timbre de ajutor (şi câteva fiscale) cu supratiparele administraţiei germane şi, un lucru surprinzător pentru mine, aproape toate aceste loturi au avut rezultate interesante, cu mult peste cele înregistrate de regulă până acum. Voi face o scurtă trecere în revistă a acestor loturi.

Supratipar caligrafiat, toate neuzate, fără şarnieră: 44 dolari (7 biduri).

Supratipar casetă pe marca de 5 bani, neuzate, fără şarnieră: 48 dolari (17 biduri).

Idem, pe marca de 10 bani brun şi brun-violet: 69 dolari (22 biduri).

Idem, pe marca de 50 bani (două nuanţe, se pare că sunt hârtii diferite): 203 dolari (11 biduri).

Supratipar caligrafiat în cadru dublu (cele neuzate sunt fără şarnieră): 66 dolari (8 biduri).

Supratipar "Gültig 9. Armee" gros şi subţite pe timbrele de ajutor, neuzate fără şarnieră: 41 dolari (5 biduri).

Cred că această tendinţă nu va ţine prea mult, în opinia mea. Rămâne de văzut dacă voi avea sau nu dreptate.

4 comentarii:

  1. Salutare Max,

    Sincer mie imi pare treaba asta a avea un iz de specula. Aceste marci aparand recent dupa pretul suspect obtinut la marca de 50 de bani Ajutor MViR in caseta. Imi pare ca la prima licitatie pretul a fost crescut voit si artificial pana atat de sus, marca nefiind una deosebita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este posibil Remus, dar n-am informaţiile care să mă facă să spun asta. De aceea, am prezentat (sec) numai rezultatele. Nivelul lor însă îi poate face atenţi pe colecţionari.

      Ștergere
    2. Buna ziua Daca este interesant despre aceste timbre expusa am pe toate in colectia mea de vinzare Stima

      Ștergere
    3. Bună ziua,

      Sub fotografia din antet scrie ceva cu roşu.

      Ștergere