Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 5 iunie 2013

Interogările de căutare pe eBay

Tot îmi spuneau câţiva amici că nu reuşesc să găsească pe portalul eBay anumite piese pe care eu le găseam, înştiinţându-i despre ele. Iniţial am crezut că e vorba de cum îşi formulează fiecare interogările, sau de cum ştie să utilizeze funcţiile de cătare avansată.
Problema este că am păţit-o şi eu de câteva ori, dar nu aşa de des.
Ca să văd însă mai devreme că o parte din probleme sunt cauzate chiar de către administratorii portalului eBay, care au modificat câteva din preferinţele şi posibilităţile opţiunilor de căutare avansată. Printre altele este vorba şi despre eliminarea posibilităţii de utilizare a aşa-numitelor "wildcards". Ca exemplu şi eu le utilizam, atunci când căutam piese România, inseram "r*m*n*", ceea ce îmi returna şi Romania, şi Roumania, şi Rumania (câte bordeie, atâtea obiceie pe la vânzători...).

Problema este explicată de portalul eCommerceBytes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu