Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 20 februarie 2013

Pentru cititorii care îmi trimit întrebări pe mail

Am la voi rugămintea să nu vă impacientaţi atunci când vedeţi că nu aţi primit răspunsul meu la mail în primele cinci minute după ce l-aţi trimis. Primesc zilnic zeci de mailuri şi nu întotdeauna am timpul necesar la dispoziţie să vă răspund tuturor imediat după ce mi-aţi scis. Câteodată mai poate dura şi una-două zile până îmi fac o fereastră. Răspunsuri în doi peri sau nedocumentate nu îmi place să trimit.
Vă mulţumesc pentru înţelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu