Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 23 decembrie 2011

A găsit o scrisoare de o sută de ani!

Ziarul irlandez "Irish Times" scrie că Victor Bartlem a avut o supriză de proporţii atunci când a găsit în coşul casei o hârtie ce părea foarte veche şi care era, de fapt, un mesaj către Moş Crăciun. "Vreu o păpuşă şi un impermeabil cu glugă şi o pereche de mânuşi şi un măr caramelizat şi un bănuţ de aur şi unul de argint şi o caramea". Mesajul era semnat de doi copii, care îşi trecuseră la sfârşit doar iniţialele. Analizând ulterior conţinutul scrisorii, adresa şi iniţialele, proprietarul actual al locuinţei şi-a dat seama că unul dintre copii, care pe atunci avea 10 ani, era chiar mama lui, Hannah. "Nu mi-a venit să cred. Nu a avut habar de această scrisoare. Nu ştiam că există", a declarat Victor Bartlem, impresionat de ceea ce a găsit chiar în prag de Crăciun, scrie Libertatea.

34 de comentarii:

  1. Cat de superb. Mi-as dori sa regasesc si eu asemenea amintiri in podul casei!

    PS: Mi-am schimbat numele din Administrator in numele meu adevarat. Toate bune si sarbatori fericite.

    PSS: Pe blogul meu foto am realizat o comparatie a garii din Vatra Dornei asa cum arata acum 100 de ani si cum arata acum. Cred ca merita sa arunci un ochi. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba surpriza in prag de sarbatori :D
    Sarbatori fericite iti doresc ( asta in caz de nu mai ajung pe la tine zilele acestea)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, într-adevăr emoţionantă mărturie că spiritul Crăciunului se simte la fel, indiferent în ce timpuri ne poartă viaţa! Frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pardau Ciprian: Cine nu şi-ar dori? Dpeinde de norocul fiecăruia... :))
    Ai făcut un lucru bun. Voi trece negreşit pe la tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. ganguritu: O adevărată surpriză! :D
    Îţi mulţumesc tare mult! Şi eu îţi doresc să ai parte de sărbători minunate alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana Diaconu: Din acest punct de vedere, al spiritului, cred că este cea mai frumoasă perioadă a anului. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. a. Înscrisuri (caiete, foi cu antet oficial, acte de teren) vechi de 150...100 de ani am găsit şi eu printre lucrurile moştenite.
    b. Azi am făcut bradul de Căciun.Am redescoperit, ca în fiece an, o steluţă argintie cu şase braţe şi doi Moş Crăciuni, unul în roşu şi altul în galben de atârnat în pom, ce datează de prin 1928...30, (Made in Germany) pe când mama era copil, ca şi câteva nuci tot din sticlă de glob de pom, datând tot de pe atunci... Au rezistat vreo...80 de Crăciunuri.Oamenii - mai puţin.
    c. Vă doresc tuturor să aveţi sărbători fericite şi să îndreptaţi un gând bun şi spre umbrele neşterse ale amintirilor...Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Marco Polo: Cred că vă simt emoţia...
    Eu provin dintr-o familie ai cărei membri au tot fost obligaţi să umble din loc în loc. Din această cauză, amintirile de acest gen aproape că nu există, mai că le duc dorul citind astfel de povestiri.
    Vă doresc şi eu să aveţi parte de sărbători minunate, alături de toţi cei dragi Dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumos! e intradevar impresionant:)

    RăspundețiȘtergere
  10. copii au fost mereu la fel in toate timpurile...si scrisorica pentru Mos Craciun este o dovada :)
    ce emotionant sa gasesti asa ceva...
    este minunat cum trecutul se simte si la timpul prezent...

    RăspundețiȘtergere
  11. Pandhora: Cred că ai simţi la fel dacă ai găsi o scrisorică a mamei tale de pe vremea când era doar o fetiţă... :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Sărbători minunate, în sunet de colinde, miros de brad și cozonaci, clinchet de clopoței argintați și zeci de daruri sub pom. Bucurie alături de cei dragi și sănătate cât cuprinde! Crăciun luminos! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos... M-a impresionat ceea ce ai scris tu, dar m-a impresionat și ceea ce a scris Marco Polo. Asemenea amintiri sunt neprețuite, parcă ți-e teamă să și vorbești despre ele, de teamă sa nu le știrbești, în fragilitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirela P.: Îţi mulţumesc tare mult! O urare aşa frumoasă nu am mai primit până acum.
    La fel îţi doresc şi eu, să aveţi parte cu toţii de cele mai frumoase sărbători!

    RăspundețiȘtergere
  15. Zina: Ai dreptate, o asemenea amintire nu are cum să nu-ţi stea aproapede suflet!
    Sărbători fericite îţi doresc, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  16. Emotionant! Craciun fericit va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Diverse: Mulţumesc frumos! Vă întorc urarea, să aveţi parte de cele mai frumoase sărbători alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  18. Punandu-te in pielea personajelor este intr-advear foarte emotionant. Saebatori feiricite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  19. innerspacejournal: Îţi mulţumesc tare mult!
    Şi tu să ai parte de cele mai frumoase Sărbători!

    RăspundețiȘtergere
  20. Minoki: Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Magia Crăciunului ...
    Cât de uşor din greul greului se poate înălţa în poveste!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Doru: Frumoase vorbe.
    Mulţumesc, la rândul meu!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sarbatori frumoase, senine si linistite, tie si familiei tale! Craciun fericit!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XKMKrDTj-0M

    RăspundețiȘtergere
  24. Dragul meu, profit de timpul ce nu nceteza sa ma alerge ca pe-un etern fugar si-ti dresc sarbatori cu nenumarate si depline bucurii, dar mai ales cu odihna si sanatate! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cât de frumoase sunt amintirile care ne aduc pe faţă duioase zâmbete nostalgice! Si eu păstrez printre globuleţele adunate în zeci de ani,câteva vechi-vechi, de nu le mai ştiu anii. Ştiu doar că există de când mă ştiu şi că acele globuleţe poartă în ele tot atâtea poveşti câti ani au numărat.
    Crăciun fericit !

    RăspundețiȘtergere
  26. Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  27. lunapatrata: Mulţumesc frumos! Aceleaşi gânduri ţi le trimit şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  28. teonegura: Mulţumesc frumos Teo, Crăciun fericit îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  29. Aurora Georgescu: Ai dreptate, uite câte sentimente poate trezi un obiect aparent neînsemnat!
    Crăciun fericit îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  30. acuvio: Mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere