Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Un cartofil gălăţean

Acum o lună a fost desfăcută o veche colecţie de cărţi poştale ilustarte, realizată pe vremuri de un colecţionar britanic. Colecţia conţinea mai multe piese româneşti, dar am remarcat câteva expediate de un corespondent al englezului, aflat în Galaţi. Numele nu i-l ştim, deoarece nu s-a "semnat" pe corespondenţă.


Toate ilustratele au fost expediate în 1910, direct pe adresa englezului. Piesele mi-au plăcut şi tocmai de aceea doresc să vi le împărtăşesc.


10 comentarii:

  1. Cristi: Pentru frumuseţea lor le-am pus, îmi plac şi mie.

    RăspundețiȘtergere
  2. am o colecție întreagă de imagini jpeg de genul ăsta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Octo Cat: Dedică-le un articol. Iubitori de istorie atât aşteaptă!... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase ilustrate! Totuşi viaţa este aproape la fel! Trăsurile stau la aliniate la fel ca taxiurile astăzi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Marycix: Din păcate, cunosc prea puţin Galaţiul, mi-ar fi plăcut să pot face o comparaţie cu ce e acum în aceleaşi locuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gradina Publica e la locul ei si va intra in curand in "reparatie capitala". Biserica Greaca inca se mai tine in picioare, desi are mari probleme (structura de rezistenta afectata, pictura deteriorata etc.). Vis-a-vis, majoritatea cladirilor a disparut, mai sta intr-un echilibru foarte fragil Casa (Palat) Simion Gheorghiu - nu vede insa in imagine, ar fi exact fata in fata cu biserica sau poate nu era construita la acea data.
    Daca administratorul accepta:
    http://casecareplang-in-galati.blogspot.com/2009/01/palatul-simion-gheorghiu-str-domneasca.html
    Pentru ultima: ma tem ca nu pot localiza exact, insa nu cred ca mai arata ca in ilustrata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim: Mulţumesc frumos pentru completare. Cunoştinţele mele referitoare la Galaţi sunt limitate, dar mulţumesc foarte mult pentru link.

    RăspundețiȘtergere