Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 14 noiembrie 2011

Haideţi să călcăm pe-o boare de vânt...

Ştiam de piesă mai demult (de trupă nu mai vorbesc...), dar abia acum am dat peste clip.
Pentru iubitorii genului, merită din plin să "pierdeţi" zece minute.
Tuturor vă doresc o săptămână cât mai rodnică!

26 de comentarii:

  1. Buna dimineata! Nu am somn asa ca ma plimb putin prin blogosfera... Sa ai o saptamana buna si tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. O saptamana buna si tie! Faina tare melodia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Max!
    Superbă melodia!
    Îți doresc o săptămână
    cu multe bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. lunapatrata: Nici eu n-am avut somn de dimineaţă, cu toate că m-am culcat destul de târziu, pe la 6 eram pe net, ca popândăul...
    Îţi doresc o săptămână liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cafeaua mea a gustat din plin sunetul chitarii. :D Saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minoki: Mă bucur dacă ţi-a plăcut! Îţi mulţumesc, la fel îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. addicted: Mulţumesc, la fel îţi doresc! (chiar aşa, ce ne-am face fără cafeaua de dimineaţă?!...) :))

    RăspundețiȘtergere
  8. nu pot sa cred ca au trecut asa repede aproape 10 min! mi-a placut:). nu a fost nici un accident asa ca multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. 10 minute investite cu folos; mulţumesc şi o săptămână liniştită şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Saptamana rodnica sa avem cu totii , iar piesa este superba . O salutare de la mine , se pare ca nu am murit chiar de tot , m-am reintors in Blogosfera :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Alm: Ei, fiecare mai are şi alte probleme, iar pe tine chiar te înţeleg!
    Să dea Dumnezeu tuturor sănătate! Să ai o săptămână liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  12. am venit, am ascultat, mi-a plăcut şi am plecat. nu înainte de a lăsa ceva ce presuun că îţi va plăcea :)
    http://www.youtube.com/watch?v=U-6Cgq_zZGk

    RăspundețiȘtergere
  13. Călin: Îţi mulţumesc foarte mult! Şi piesa, şi concertul (pe care îl am integral, video) sunt de excepţie. Aici m-ai lovit zdravăn... :))
    Să ai o săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sophie: Îţi mulţumesc tare mult, acelaşi lucru ţi-l doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunată melodia, mulţumesc!
    O săptămînă excelentă. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Şi eu îţi mulţumesc, la fel îţi doresc, Tiberiu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Instrumentisti meseriasi! O saptamana buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cristi: De-aia îmi place mie prog-ul, pe aici nu prea au loc decât artiştii adevăraţi!
    La fel îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. o sa ascult si eu acasa...o saptamana usoara sa :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Pandhora: Să?... :))
    Păţesc şi eu aşa când mă grăbesc foarte tare... :))
    Îţi mulţumesc frumos, la fel îţi doresc şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vera: Mă bucur că ai putut-o asculta, pentru că altele am înţeles că n-au mers. :)

    RăspundețiȘtergere